Inlägg från: jakother |Visa alla inlägg
  • jakother

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Snyggt... Kändes blomman på din med som att den var dåligt gjord?

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • jakother

Har också beställt därifrån och i min ring glömde dom hjärtana och sen va en sten trasigt dom jobbar för fullt med att fixa det nu... Dom sa inatt att dom skulle försöka skicka våra ringar idag... Få se om dom kommer till veckan..

• jakother

Jag rekommenderar inte dom längre.. Denna ringen är inte heller hel... Skenan som diamanterna sitter i är sprucken.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Ska skriva ett mail men eftersom ringen är bärbar kommer jag inte skicka tillbaka den innan bröllopet! Man blir så besviken...

• jakother

Det lustiga är att det var en helt ny ring... Alltså jag är helt frälst i denna ring, jag vill inte ha någon annan men när nu två st är trasiga dock inte så att dom inte går att använda men en ring för drygt fyra tusen ska daning va perfekt!!! Kolla dom inte ens ringen när dom skickar den?

• jakother

Nu har jag skickat mail till dom på smyckenet och hoppas på ett svar som jag kommer tycka om! Skrev också att vi faktiskt gifter oss den 25/8 och att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta.. jag vill ju ha denna ringen men att det bara var dom som sålde den... =P

Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?