• Pia01

Alternativ bukett av knappar

http://www.google.se/search?hl=sv&q=button+bouquets&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1024&bih=506&wrapid=tlif133676394165010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=OGatT-ngEYzR4QSf8-S5DA

Jag är så lycklig och vill dela med mig! Jag har velat ha en alternativ brudbukett men inte vetat vad den ska bestå av. Har googlat i det oändliga. Plötsligt hittade jag den här bildsidan! Så nu har jag beställt massor av knappar och ska börja pyssla så småningom.

Jag har sett att det frågas om alternativa buketter ibland men hittar inte trådarna just nu så nu blir det en till. Hoppas någon får inspiration som behöver det

• Svar på tråden Alternativ bukett av knappar
  • daniiel

Vad roligt, du får visa bilder sen på slutresultatet :) Jag hade själv en bukett med fjädrar, ja, alla i brudföljet hade fjädrar istället för blommor. Kul när man kan hitta något man gillar, oavsett om det är blommor eller annat.

Jag gjorde ett inlägg här, augustibrud.bloggplatsen.se/2012/01/19/7132099-whats-in-her-hand/ med lite bilder på alternativa buketter, det finns ju hur många som helst. Bara att låta fantasin flöda :)

• Pia01

Tack! Vad fina buketter det finns! Har också hittat massor när jag googlat. Jag ska nog ha några spröt i min bukett också, antingen gröna "växtliknande" eller fjädrar eller något. Ja, jag lägger upp en bild sedan, men det kan ta tid då jag inte ens fått allt material.

Tänker mig att tärnorna ska ha likadana fast mindre och brudgummen en liten i frackbröstfickan, vad det nu heter

Svar på tråden Alternativ bukett av knappar