Inlägg från: J8783 |Visa alla inlägg
  • J8783

Tips på 50tals musik att gå fram till (borgerligt)

Någon som vet nån fin låt som vi kan gå fram till, ska gifta oss borgerligt. Vi ska ha 50tals tema och vill helst ha någon låt som passar till. 
    Tanken från början var,  ♪ ♫ I can't help falling in love with you/ Elvis Presley men ångrat oss nu!
    Vi hade i åtanke, också denna ♫♪ Only you ♪♫.

Vet ni nån fin? Inte för seg eller för lugn. tex Unchained melody, går bort.

Nu är det inte lång tid kvar och vi velar, eller ja rättare sagt JAG velar..

Hjälp mig snurra ut virr varret i huvudet. Alla tips mottages tacksamt!

• Svar på tråden Tips på 50tals musik att gå fram till (borgerligt)
  • J8783

Tack daniiel du är en pärla!  {#emotions_dlg.flower}

Nu kom jag på den jag ville ha tack vare din hjälp Så tacksam. 
    Många tack kramar 
  • J8783

Tack åter igen {#emotions_dlg.flower}
    Å så svårt det blev nu. Vet inte vem en ska välja? Kanske tar allihop Men ska höra mig för med fästmannen så får han vara med på ett hörn också  

Vi kommer gifta oss intill en gammal stuga som har mycket skog och en bäck intill. Vi åker i min mammas cadillac och när alla gäster anlänt så ska dom stå med vigselförrättaren. Och vi ville överasska och göra entre, då till en ingångslåt

En inte för "snabb" men just era alternativ passar ju så bra för oss. Alla har ju fina texter och rytm.

Ska ta mig/oss en rejäl funderare så får vi se. Tack igen ni snälla rara människor på detta forum {#emotions_dlg.flower} 

• J8783

Tack åter igen daniiel Det behöver inte alls vara just "50" tals musik  
    Går lika bra med 60-tal. Vi valde den du la upp, starway of love, fast den som sjunger är Marty Robbins.  

Hoppas den fungerar, ler för nu är cd brännskivorna slut... Bränt 10st nu med en speciell låt. Fast förälskade mig i denna

Tack snälla rara du {#emotions_dlg.flower} 

• J8783

Det var den verkligen Snäll du är 

• J8783

Ja Sarus, den var kanske inte vad vi tänkt oss. Men tack ändå! Solig

Svar på tråden Tips på 50tals musik att gå fram till (borgerligt)