Egen buffe..pris??
Hej.
Sitter och försöker göra en budget inför vårat bröllop för ca 40 gäster och vi funderar på att bjuda på buffé som huvudrätt och undrar vad era har kostat??
Hej.
Sitter och försöker göra en budget inför vårat bröllop för ca 40 gäster och vi funderar på att bjuda på buffé som huvudrätt och undrar vad era har kostat??
vi beräknar att ha buffe men endå med en 1a rätt, toatskagen buffen skall bestå av fläslytterfile marinerad , kycklingspett marinera, samt olika salami och korvar på spett, dettsa serverar vi med potatisgratäng och potatisklystor rödvivnsås och 2 olika kallsåser allt detta för3500 kr
puffar
Vi ska ha egen buffe och vi kommer ha vårt på sommaren, så vi kör köttspett, kycklingspett, och korv spett till barnen till det blir det potatis sallad, grönsakssallad och hembakat bröd.
Tårta kommer vi att köpa, men vi bakar bullar som folk kan ta OM dom inte vill ha tårta eller både och=)
Hej
Jag sitter just nu och räknar på just detta till min nystartade cateringfirma och kikade på lite buffèpriser här i stockholm.
Dessa priser är på tok för dyra och jag kommer köra en buffe som innehåller:
Pastasallad,skinka,potatissallad,Vinmarinerad rostbiff,mimosasallad,bröd,ost,kex,vindruvor,skagensnittar,kycklingsnittar,grönsallad,rhode island,tunnbrödsrullar m skagen.
Detta kommer att kosta 90:-/person.
Om man skulle göra allt själv skulle det kosta mindre förstås,nu har jag ju räknat med arbetstid ,skålar,fat,också.
Så för ert bröllop skulle det kosta 3600:-
Om ni gör det själva så 2500.-
Lycka till med bröllopet !!!