• ullie

Någon som köpt ring från annat land?

Jag börjar få panik över att jag inte hittat någon vigselring än. Vi gifter oss den 28 juli och känner att jag verkligen vill ha ringen klar nu. Jag har sprungit i affärer och kikat men inte hittat något jag fastnat för och som passat mitt budget. Har kollat massa webshoppar men de flesta har samma utbud med Flemming Uziel och Schalins. 

Så tänkte höra om någon handlat från en webshop från annat land? Jag har kollat Norge och Danmark, men har svårt att hitta bra webshoppar. Kanske finns det någon annan butik inom EU som man kan handla ifrån? Storbritannien eller Tyskland kanske. Letar efter en vitguldsring med enklare diamanter, gärna i klofattning. Budget ligger på cirka 5000kr. 

• Svar på tråden Någon som köpt ring från annat land?
  • ullie

Okej, kul med lite olika svar. Har kollat lite på auktionen med jag vill gärna ha en ring som ingen tidigare använt. 

Tveket, känner du andra som beställt från 77diamonds? Verkade finnas mycket fint där :) Men man blir ju alltid osäker när det gäller internetshopping.

car1021, jag har kollat lite på ebay. Du får gärna skriva igen sen när du fått ringen och berätta hur den stämde överens med bilder och om du blev nöjd :) 

• ullie

Jag var inne och kikade på 77diamonds och det verkar finnas ganska mycket fint där. Verkar ju som ni är en del som handlat därifrån också, så det känns ju säkare :) Hur lång tid tog det innan ni fick era ringar/diamanter därifrån? 

Svar på tråden Någon som köpt ring från annat land?