är denna klänning för mycket ? panik hjälp
fick lite panik idag när min kompis väste ur sig att min klänning är alldeles för mycket :( den glittrar och ser ut som hämtat ur askungen sa hon :( va tycker ni ?
massor av panik tacksam för alla svar
fick lite panik idag när min kompis väste ur sig att min klänning är alldeles för mycket :( den glittrar och ser ut som hämtat ur askungen sa hon :( va tycker ni ?
massor av panik tacksam för alla svar
BILDEN KOM VISST INTE MED I TEXTEN OVAN MEN HÄR ÄR DEN !
Personligen så är jag inte speciellt glad för mycket paljetter.. Beställde en klänning från Kina och när den kom så hade den en del "bling bling" jag blev lite förvånad..Jag hade sett framför mig en enklare stilren klänning.
Men nu är jag totalt förälskad i min klänning. Andra får tycka vad dom vill.
.Om man tittar på trådar med olika klänningar osv så ser man ju hur många olika smaker det finns. det finns allt från dom enkla nästan sommarklänningar till olika prinsessbakelser.
Hur känner du dig när du har klänningen på dig? Och försök då tänka bort från kompisens taskiga kommentar. Förstår att den ringer i öronen när du nu ser på din klänning.Och att du tänker vad ska andra tycka?
Det är ju inte bara klänningen utan det är helheten som gör bilden..
Tror säkert du blir jättefin i din klänning .. men ett litet tips är tänk på vad du har till den.När det är mycket paljetter så kanske man får tona ner annat som tex smycken, osv så att det inte blir för mycket. Hur har du tänkt ha hår osv.
Det är du som ska ha den.. inte hon. Lycka till
Det är DIN dag! Och jag håller med ovanstående talare, det är helheten som gör bilden. Du har förhoppningsvis valt en klänning som du känner dig snygg i, och då är det rätt klänning för dig.
Jag valde i slutändan en klänning/stil jag inte alls tänkt välja från början, men den föll så bra på mig och satt så bra och jag kände mig så snygg i den, så det blev den. Jag tror det märks när man känner sig snygg =) Låt inte din vän förstöra den känslan!
Med hår, smink och din partner bredvid dig vid ett romantiskt tillfälle som vigseln så tror jag inte att din vän kommer tycka den ser askungen-aktig ut för då är klänningen i sitt rätta sammanhang.
Lycka till!
Jag tycker din klänning ser jättesöt ut! Kan hålla med din kompis om att den ser Askungeaktig ut, men på ett POSITIVT sätt! Tror att du kommer se ut som en prinsessa på din dag . Kjolen på klänningen ser superfin ut med silverstråken. Känner DU dig fin i den?
Tror din kompis har för mycket......... att säga!!!! Du väljer när Du gifter dig och hon när det är hennes tur.. Jag tycker allas klänningar är fina för det är just NI som har valt dom för att NI vill ha dom och ingen annan.. Finns det någon bättre dag än just bröllopsdagen att få vara lite extra på, lite finare, lite glittrigare och lite mer prinssesig... Kör så det ryker då det är din dag.... :)
Den ser ut som en i ser ut som en i underbar askungedröm och passar perfekt som bröllopsklänning!
Tyckte den var super fin :)
Inte min still men är det din säger jag bara go for it.. Känner du dig fin så är du fin
Många häver ur sig meningen "Det är din dag, då får du/ska du göra som du vill!" i samband med bröllop och jag tycker inte att det riktigt stämmer när det gäller alla fall, men i just denna saken så tycker jag det stämmer till 100%. Det är din och din blivandes bröllopsdag, då ska du definitivt kunna välja den klänning du vill ha.
Ja, den ser lite Askungen-aktig ut. Ja, den glittrar. Ja, den ser som hämtad ur en saga.. men.. vad gör det? Den är jättefin! Och jag antar att du också tycker det eftersom du valt den, så om jag vore du skulle jag bara ta det din vän säger som möjligtvis lite avundsjuka? Eller att hon helt enkelt inte gillar paljetter, alla måste ju inte det. Det är dock som sagt din klänning och då ska du gå efter ditt tycke och smak. När hon gifter sig, så får hon välja sin egen. Om hon då vill ha en enklare klänning utan paljetter, så är det ju fritt fram. Det betyder dock inte att alla andra också måste välja det.
Om du tycker om klänningen, om du känner dig vacker och bekväm i den, så är det definitivt klänningen du ska bära på ert bröllop tycker jag! :)