är denna klänning för mycket ? panik hjälp
fick lite panik idag när min kompis väste ur sig att min klänning är alldeles för mycket :( den glittrar och ser ut som hämtat ur askungen sa hon :( va tycker ni ?
massor av panik tacksam för alla svar
fick lite panik idag när min kompis väste ur sig att min klänning är alldeles för mycket :( den glittrar och ser ut som hämtat ur askungen sa hon :( va tycker ni ?
massor av panik tacksam för alla svar
Och när ska man annars få chansen att se ut som en prinsessa, om inte på sin bröllopsdag?! ;D
Jättefin. :) Strunta i kompisen. Smaken är som baken!!!
Tycker den ser underbar ut :)
Smaken är som baken och tur är väl det! :) Finns inge rätt eller fel utan alla väljer vi efter våran egen smak och tyckte. Personligen så tycker jag att din klänning är fantastiskt vacker och en sagoklänning är ju nått positivt!
Håller helt med "daniiel" att det är vad Du tycker och känner som räknas, det är Din och din blivande Makes dag :)
Så länge du är nöjd så får väl hon tycka vad som helst? förstår att du inte vill att folk ska tycka illa om din klänning men hey, din dag, din klänning.... jag tycker också att det är en askungeklänning och det är ju heeeeelt underbart! har du en bild med klänningen på??
Frågan är väl vsd du tycker? Vill du se ut som askungen? Jag tyckte den var jätte fin! Innan jag förlovade mig tänkte jag på klänning som nåt enkelt osv. Men nu vill jag ha en stor fin klänning! Strunta i din vän det är du som ska gifta dig om du gillar din klänning så ska du va nöjd. Hennes åsikt har ingen betydelse!!
ÅH vad alla ni är gulliga tusen tack för alla era svar känns så mycket bättre nu, jag älskar den d´klänningen
kan absolut fixa en :)
Håller med alla som skrivit här. Det är din och din älsklings dag, det är nu du kan passa på att se ut som du vill, ha den klänningen du vill ha osv osv.
Jag tror att hon är avundsjuk att det är därför hon sa det hon sa.
Folk ska alltid lägga sig i och veta bäst och komma med åsikter. Jag vet att det är svårt men man får sålla bort de åsikter man inte vill ha och lyssna på de man tycker är goda råd och åsikter.
Passa på och njut av din dag och tillåt dig att känna dig som en prinsessa. =)
Inte min stil och inget jag skulle välja själv, men bara för att det inte är rätt för mig så betyder det ju inte att det inte är det för dig. Alla har ju olika stil, och det finns många klänningar jag aldrig skulle sätta på mig, men som passar bäraren perfekt.
Så länge man inte klär sig för vulgärt vid en kyrkvikgsel (där går min gräns för när jag håller tyst) så tycker jag att den enda som har något att säga till om möjligen är den blivande maken.
Framförallt onödigt av din kompis. Vad ska du göra åt saken? Köpa en ny för att hon inte gillar den? Istället har hon fått dig att börja tvivla på ditt val, knappast något en riktig kompis gör...
Haha, pa ett brollop jag var pa sa hade bruden ett klanningsliv HELT i strass. Det hade ju aldrig funkat nagon annanstans men pa en brudklanning ar det OK att vraka pa lite. :)
Nu väntar vi bara på bilder där du bär den fina klänningen! ;P
Vad har du tänkt dig för accessoarer till? :)
:) jag har inte en anning vad för accesoaren ja ska ha alls / tips ? svårt ska lägga upp bild :) under kvällen
ÅÅÅ den är ju helt underbar:))
Håller med "daniiel", när ska man se ut som en prinsessa om inte på sin bröllopsdag? Tycker faktiskt det är lite taskigt av din kompis att kläcka en sådan kommentar, hon måste ju inse att du skulle ta åt dig. vet själv att man gärna ber om råd när det gäller bröllopet, man känner sig ju inte som expert direkt : ) Jag hoppas som de andra tjejerna säger att du känner dig vacker som en prinsessa och verkligen kan njuta av din klänning, tycker den ser helt underbar ut! :)
tacl allihoppa :)