Facbook.....
Jag har facebook och är ute ett par gånger om dagen, uppdaterar ibland och så. Men jag skriver inte om precis allt jag gör om dagarna som tex "Nu går jag på toa" man behöver inte skriva om precis ALLT! Visst facebook är roligt bland och de är ju en social sajt, men jag tror man lätt glömmer bort att de finns en RIKTIG värld utanför facebook :) Man kan faktiskt ha roligt och vara social utan facebook! Därför har jag och min sambo bestämt 2 motton för festen, 1:skratta och ha kul! 2: off line. Off line betyder att man ska umgås med gästerna och inte sitta vid facebook å uppdatera statusar och lägg upp bilder från festen eller från vigsel.
De är vårat bröllop och våran fest så vi vill inte att andra ska lägga upp bilder från vigsel eller från festen. För jag tycker de är respektlöst om man är bjuden på en fin middag eller finare fest, som tex bröllop och man sitter fastklistrad vid sin mobil och kollar facebook. Istället för att ha kul å umgås med dom andra på festen. Vi kommer självklart att skriva detta i vigselprogrammet: Ta gärna bilder men snälla lägg inte upp nått på facebook. Sen i fest programmet så kommer de stå: Ikväll kan väl mobilen och facebook vila så kan vi umgås In real life istället :). Tänker inte stå med pekpinnen eller nå sånt utan jag hoppas våra gäster respketerar våran önska om en facebook fri fest. Facebook finns kvar dan efter :)