• SnartJohnsfru

Behöver lite pepp :) Vad tror ni?

Nu har vi 7 veckor kvar till VÅRAN dag! :)

Jag har från i måndags (14 maj) börjat köra stenhårt med LCHF!
    Jag kommer köra på utav bara f.....n med den metoden ända in i det sista!
    Jag tränar ungefär 3 dar i veckan också!

Nån med erfarenhet?? Hur mycket är rimligt att man går ner på 7 ynka veckor ? :/
    Jag har väl ungefär 7 kilos övervikt.

Skulle vara till stor hjälp om nån har fått bra resultat med detta!
    Jag har ingen som helst aning vad man kan tänkas loosa i kilon :)

Tack alla brudar på förhand!

kram!

• Svar på tråden Behöver lite pepp :) Vad tror ni?
  • lmcl

Om du inte fuskar tror jag att det kommer att gå alldeles utmärkt, beroende på hur många kilon du har "extra". Det går ju fortare i början, och ju närmare du kommer din idealvikt (dvs vad din kropp tycker, inte du själv...) desto segare går det. Men att snitta ett kilo i veckan borde inte alls vara några problem!

• Chicita

Det är omöjligt att säga.
    Vissa går inte ner alls med LCHF, andra rasar i vikt
    Men du borde märka relativt snabbt vilken kategori du hör till Glad 

Lycka till 

• SnartJohnsfru

Tack!!!! :)

Hoppas verkligen på att tappa några kilon men jag tror väl inte på mirakel heller!

Är det för tidigt att redan väga sig på fredag morgon, då är det 5 dagen!??? El bör jag vänta?!

• AnnL
    SnartJohnsfru skrev 2012-05-16 12:52:13 följande:
    Tack!!!! :)

Hoppas verkligen på att tappa några kilon men jag tror väl inte på mirakel heller!

Är det för tidigt att redan väga sig på fredag morgon, då är det 5 dagen!??? El bör jag vänta?!
    Jag tycker du ska strunta i vågen och mäta dig 1gg/v istället :) muskler väger mer än fett, å andra sidan är det lätt att tappa muskler om man bantar/går på diet. Så om du tränar kan vågen stå still med måttbandet krymper så att säga :) Själv har jag gått ner från 42 till 36 sedan december, dock inte på lchf men ändå :)
  • augustesen

Min mamma började köra lchf förra veckan och har gått ner 3,3 kg. Men som sagt är individuellt!
    Jag ska också köra lchf tänkte jag, inte stenhårt dock men jag har 10 veckor på mig och tränar 8-10 pass i veckan.

Svar på tråden Behöver lite pepp :) Vad tror ni?