• Anonym

Vad är jag för honom?

Efter att ha träffat en kille i ca sex månader har jag fått höra att han sagt till en kvinnlig anställd att vi "bara dejtar"... Hon har uppenbarligen flörtat ganska vilt med honom. Han visade tydligt gillande mot henne när vi sågs alla tre... Men lite senare så blev det totala ovänner. Det är han själv som berättat allt det för mig och även hur han sagt till henne att han inte vill dejta några anställda (under den tiden vi dejtade). Några veckor efter det kallade han mig "sin flickvän" inför en manlig bekant... Hur ska man se det...?

• Svar på tråden Vad är jag för honom?
  • Anonym (Agnes)

Det bästa är la att fråga han! Simpelt.

• Anonym (Camilla)

Varför frågar du honom inte? Det är ju omöjligt att läsa andras tankar och man blir bara galen när man ska försöka analysera andras beteenden. Ni borde väl känna varandra så pass väl att du kan prata med honom om det? Om han ser dig som en flirt, ja då kanske du ska gå vidare, men det kan vara tvärtom, kärleken i hans liv.:)

Lycka till!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-19 20:19:51 följande:

Efter att ha träffat en kille i ca sex månader har jag fått höra att han sagt till en kvinnlig anställd att vi "bara dejtar"... Hon har uppenbarligen flörtat ganska vilt med honom. Han visade tydligt gillande mot henne när vi sågs alla tre... Men lite senare så blev det totala ovänner. Det är han själv som berättat allt det för mig och även hur han sagt till henne att han inte vill dejta några anställda (under den tiden vi dejtade). Några veckor efter det kallade han mig "sin flickvän" inför en manlig bekant... Hur ska man se det...?

Vad ar han for dig, kanske du ska fraga dig sjalv. En jobbig barnslig player tycker jag det later som. Varfor sager han till en annan tjej att han inte vill dejta henne for att hon ar anstalld, nar den riktiga anledningen borde vara att han redan 'dejtar' nagon. Och 'dejtar' forresten... Efter ett sex manaders forhallande gor man val mer an dejtar.
Svar på tråden Vad är jag för honom?