Inlägg från: Picnick i det gröna |Visa alla inlägg
  • Picnick i det gröna

Utomhus bröllop i Sverige

helhel skrev 2012-05-20 22:30:09 följande:
    Om knappa 2 v är det dax för vår del ;)
    Enkelt. Vi åker (min blivande o våra 3 pojkar) ihop med annan familj to-sö till Gotland o gifter oss bogerligt där i botaniska trädgården. Ska bo fint på hotell. Har bokat bord på en restaurang. Fixar hår o make själv, enkelt;) Hoppas hoppas det finns liljekonvaljer, köpt spetsband jag ska vira runt o öåta hänga ned....alt är att jag ska köpa en bukett brudsöja o göra samma sak....
    Jag har en vit enkel fin kortklänning, mannen snygga röda chinos med kavaj m rött i. Barnen gåra chinos, vitskjorta.Problem är om det blir regn, hmmm. Men det får vi ta då;) Man lever bara en gång! ha ha
    Jag vet inte hur det är på gotland, men här i mellersta skåne har liljekonvalj blommat ett tag så för er skull hoppas jag att de inte hinner blomma över! Ha en reservplan utifall att!! 

Det låter jättemysigt för övrigt! :)
  • Picnick i det gröna
    Picnick i det gröna skrev 2012-06-07 21:24:58 följande:
    Jag vet inte hur det är på gotland, men här i mellersta skåne har liljekonvalj blommat ett tag så för er skull hoppas jag att de inte hinner blomma över! Ha en reservplan utifall att!! 

Det låter jättemysigt för övrigt! :)
    Hahahahaha såg just datumet! STRYK DETTA :D

Grattis till äktenskapet, hoppas ni fick era liljekonvaljer och att bröllopet var underbart! Solig 
Svar på tråden Utomhus bröllop i Sverige