• Nephele

Sångerska och violinist i Hälsingland?

Önskar tips på (billig) sångare/erska resp. violinist i närheten av Hudiksvall... Någon med förslag?

• Svar på tråden Sångerska och violinist i Hälsingland?
  • juni2013

Det hade jag också velat veta... Vi funderar på Delsbo brudmasch och då skulle fiol vara bäst såklart!

• Nephele

Samma här! Vi vill också ha Delsbo brudmarsch som ingång :), sen har vi gärna fiol till sångerna också... Så hoppas verkligen vi kan få tag på någon utan att bli ruinerade :S.

• kickanw

Har ni hört med bygdens spelmanslag? Där brukar det finnas många duktiga musiker!

• amopamo

Jag kan rekommendera Evelina Jonsson som solist. Hon sjunger otroligt vackert. Ni hittar hennes kontaktuppgifter på www.evelinajonsson.se

Däremot vet jag ingen violinist? Men det kanske Evelina vet?

• Nephele
    amopamo skrev 2012-05-22 08:21:49 följande:

Jag kan rekommendera Evelina Jonsson som solist. Hon sjunger otroligt vackert. Ni hittar hennes kontaktuppgifter på www.evelinajonsson.se

Däremot vet jag ingen violinist? Men det kanske Evelina vet?

Tack så mycket för tipset! Ska absolut kolla upp!
  • Nephele

1 september som planerna ser ut nu

• Nephele

Vill tacka igen för tips! Vad hade jag gjort utan er? Har nu bokat Evelina + en violinist de kände .

• Viii

De finns en kanon duktig tjej som heter Linnea Elfström (Bollnäs/Söderhamn) och hon har en helt otrolig röst och klarar låtar som man bara häpnas av som ingenting!
    Ni kan nå henne på 0767818050 eller hennes mamma Ulrika på 0739879120 

Svar på tråden Sångerska och violinist i Hälsingland?