bjuda pappas nya?
Hej! Jag sitter i en liite knivig sits.. Hmm undrar om det är brukligt att man bjuder in sina föräldrars respektive? Vet av erfarenhet att dem inte går ihop.. Man vill ju inte ha catfigth på den stora dagen...
Hej! Jag sitter i en liite knivig sits.. Hmm undrar om det är brukligt att man bjuder in sina föräldrars respektive? Vet av erfarenhet att dem inte går ihop.. Man vill ju inte ha catfigth på den stora dagen...
Joo det kan ju va sant. Mamma lägger all sin energi på att berätta för mig hur pappa och hans nya beter sig. I stortsett varje samtal så glider hon in på "ja nu gjorde dem så här o då tyckte vi såhär". Vi skall ha en fest efter . Vi kör en snabb vigsel i Rådhuset nästa år. Sen sticker vi till Grekland.
Ja jag skall göra det. Mamma verkar tycka att jag ska "välja" sida . Vilket är för mig jätte jobbigt.
Har försökt påpeka "Mamma pappa gör som han vill du har ingen rätt att lägga dig i " Men hon bara snäser och blir sur :/
Japp ja tycker att det är super drygt... Jag orkar knappt prata med henne. Hon ska alltid ha något att "prata om "
Japp sen kan det låta " jaha ska hon komma jaså hur kan du bjuda henne"
Jag tänker bjuda pappa med hans nya och sen får väl mamma stå ut med det vare sig hon vill eller inte.. Jag känner det så att så länge pappas nya inte gjort mig något så är det ingen sak. Klart man ska bjuda med en respektive och sen om ens mamma blir grinig ja då behöver ju hon inte komma ... I dag ska vi boka vigseln