• ThereseV

Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?

Jag kommer nog köra på praktiskt under kläningen och sedan ev byta till senare. Har en känlsa av att dom ändå inte kommer kännas så fräsha efter en hel dag.

• ThereseV
    daniiel skrev 2012-05-23 12:40:21 följande:
    Ni som tänker ta en dusch och byta om till "finare" underkläder på kvällen, hur orkar ni? :P haha

Vi steg upp vid kl.06 på morgonen och var igång hela dagen. Göra sig klar, ta sig till kyrkan, vigsel, fotografering, middag, fest och vi var på hotellrummet vid kl.02. Då somnade maken i fåtöljen medan jag tvättade av mig sminket lite snabbt. Vi drack ett glas cider var sedan och åt en jordgubbe typ innan vi båda ville borsta tänder och efter det stöp i säng och sov som två klubbade sälar hela natten :P Det var underbart!
    Ja, det är ju så klart om man orkar. Man har ju hört både om par som stupat i säng på två sek och andra som känt sig jättepigga och orkat mysa på hotellet efter.. känns som att man bör vara förberedd på båda alternativen:) Somnar man inte direkt så kommer jag absolut vilja fräscha till mig och ta på mig något rent (och snyggare än det jag haft under dagen) :) 
Svar på tråden Det lilla läckra under brudklänningen. Hur tänker du?