Inlägg från: jonnagoransson |Visa alla inlägg
  • jonnagoransson

Vigsel i Thailand 2013

Hejsan!

Vi ska också gifta oss i Thailand i vinter, men vi kommer att gifta oss 121212. Vi hade MJ event som bröllops koordinatorer men det har strulat lite, men de har hjälpt oss med allt, och vi har nu fått hjälp en av super trevlig tjej och hennes man som bor där nere.

Fråga gärna mig om ni har funderingar då jag rest mycket i Thailand och har kommit ganska så långt med all planering.

• jonnagoransson

Hejsan!

Ja du, det beror ju på vart i Thailand ni vill gifta er! =) Finns bröllopskoordinatorer lite överallt.

Många gifter sig ju på koh lanta, där finns ett antal bröllopsfixare. Men tror de flesta använder sig av Lanta Divers.

Om ni vill att vigseln ska vara giltig där nere så se till att vara ute i god tid, då pappersarbetet kan ta lång tid om man har otur!

När ska ni åka?

• jonnagoransson

Har du kollat med hotell? Sök på de hotell som finns där, och de brukar kunna stå till tjänst med bröllop!

Om ni åker 25januari och lyckas hitta någon snart så är det inte försent! Ni kan inte börja skicka papperen förens den 25/10 då det bara är giltiga i 3månader (om jag räknade rätt nu =) ).

• jonnagoransson

Hoppas att det löser sig!!!

Svar på tråden Vigsel i Thailand 2013