Inlägg från: EWJW |Visa alla inlägg
  • EWJW

Gifta oss utan familj och släkt närvarande..

Hej!

Jag ska gifta mig om ca 6 veckor med världens underbaraste man. Vi har valt att göra det bara jag och min blivande man, och helgen efter ha en liten intim middag tillsammans med våra familjer. I dag så fick mina kollegor på jobbet av misstag reda på att jag skulle gifta mig och min ena kollega tyckte att jag gjorde fel att inte bjuda några till vigseln.

Är det någon som har gift sig utan familj, släkt och vänner närvarande? Hur har er omgivning reagerat efter vigseln?

Vänliga hälsningar

EWJW 

• Svar på tråden Gifta oss utan familj och släkt närvarande..
  • EWJW

Hej Alla!

Tack för era svar! Sedan jag skrev detta så har det hänt lite, nu vet våra närmaste om det pga olika anledningar. Det har tyvärr börjat bli så som vi inte vill ha det. Av mina svärföräldrar ska vi få en summa pengar, för att de anser att det är en bra start för oss och att vi själva får bestämma vad vi vill köpa. Tyvärr så tänker inte min pappa på samma sätt, utan han vill att vi ska låsa pengarna i presentkort.. Det var ju inte så här jag ville att det skulle bli, har sån lust att bara strunta i allt just nu... Har ni några idéer om vad man ska önska sig i present?

Kram  

Svar på tråden Gifta oss utan familj och släkt närvarande..