Inlägg från: lindatkarlsson |Visa alla inlägg
  • lindatkarlsson

Mallorca 2013

Hej Tjejer,

Gissa om jag blev glad när jag hittade er tråd. Vi funderar också på att gifta oss på Mallis nästa år, rättare sagt Juni och är nu i full fart med planeringen.
    Vi har funderat på att anlita Charlotte, men som någon skrivit innan så tycker jag att det känns som om det drar iväg rätt så mycket i pris.

Vi skulle egentligen gift oss här hemma i augusti och kommer bjuda alla 60 tilltänkta gäster, men tvivlar på att någon utöver famlijen kommer dit. Vi vill ha det enkelt och litet och det är därför vi åker iväg.

Min dröm är att gifta mig på stranden och det är egentligen enda anledningen till att vi pratat med Charlotte. Men ska ringa svenska kyrkan imon och se om de har några förslag. Eller finns det någon här inne som kan ge förslag :)

Jag längtar sååå å vill bara ha det KLART! 

• lindatkarlsson

Nu har vi äntligen bokat både resa, svenska kyrkan och diverse saker runt omkring. Längtar så otroligt och kan inte fatta att vi alltså gifter oss på Mallis i Juni. Sjukt!

Vi valde att köra på utan Charlotte. Hon ville inte ge oss några direkta priser när jag pratade med henne och trots att jag förklarade för henne att jag vet att priser kan ändras och att det ju beror på oss, så kunde jag inte få ca priser, och då hoppade vi av det hela.

Nu fixade vi det själva istället. Bokade resa med Ving, bokade Svenska Kyrkan för vigsel i alcanada och tog direkt kontakt med frisör/make up samt fotograf m.m. Det va ju nästan lika lätt och gick smidigt när nästan alla kunde svenska.

Så, nu längtar vi bara!!!! Underbart! Vill att klänningen ska komma med. Ska levereras till min kompis i USA i Feb och sen ska den skickas hit. 

Svar på tråden Mallorca 2013