• lotjen

Mallorca 2013

Hej alla,
    Jag är ny här på Bröllopstorget och vi har precis bokat vigsel på Mallorca i juni. Har inte alls börjat med förberelserna än.... bara bokat själva vigseln. Vi gifter oss i Alcanada redan kl 13 på dagen - enda lediga tiden tyvärr. Önskar ta emot era tips på vad vi kan göra för trevligt efteråt? Innan middagen senare på em/kväll. Vi reser tillsammans med våra barn samt goda vänner och deras barn. Alltså inga släktingar och bröllopet är hemligt Flört. Vi skall bo på Sumwing resort, Alcudia. Funderar på om det känns ok att ha bröllopsmiddag på hotellet eller kan ni rekommendera bra ställen i närheten?

• lotjen

Åh det låter som att ni kommit rätt långt i era planeringar! Nu blir jag sugen på att sätta igång jag också. Vi hade lite funderingar på Charlotte, men eftersom vi ändå vill ha det enkelt, och utan gäster, så fixar vi själva istället. Ska nu bestämma mig för om jag ska boka fotograf eller inte... På ett sätt kul med riktig fotograf men det kostar ju en del och i annan tråd här läste jag just om hur lång tid det tagit för många att få sina bilder.

Mallis2013: Jättefin klänning verkligen Glad

Svar på tråden Mallorca 2013