Inlägg från: LadyD |Visa alla inlägg
  • LadyD

Mars 2013-brudar

Hoppar in här Gifter oss 9e mars alltså nästa vecka är jag fru!!!! Alla frågar om jag är nervös men jg kan ärligt svara att jag inte är det Dock gråter jag för minsta onödiga lilla grej eller för absolut ingenting har ont i magen och kräks Mamma tror att min kropp reagerar men att jag inte är medveten om det Är det nån mer som gifter sig 9e mars???

• LadyD

Jag är 31 och han 26 Vi har varit vänner i ca 13 år Tillsammans till och från i 3 år, förlovade en gång förut men bröt upp och blev tillsammans och förlovade igen i somras Det har varit en lååååååååååång resa och nu är vi 1 vecka ifrån att äntligen gifta oss. Det. Känns så overkligt!

• LadyD

vi funderar också på att bli gravida snart, men måste få fast på jobbet först, vi får se hur det går. Men till sommaren i alla fall =)

Vi e från Chile båda två och gifter oss 8e borgligt och 9e i kyrkan.
    Vi har 110 gäster ungefär och jag har 2 klänningar =D
    kan dock inte visa dom än för min m2b går in o snokar haha....

jag ska göra naglar nästa torsdag =O nu när jag läser det här ska jag va extra försiktig  

• LadyD

Jag jobbar som barnskötare
    Jag har blivit lovad fast tjänst efter sommaren så det är därför vi väntar lite, annars hade jag också kört på bara...
    Vi tänkte ha litet bröllop med familjen bara men när vi räknade så var bara familjen 70 pers plus några vänner blev det 110  -.-' 
    Men det blir bra ändå....

när är det ni gifter er? 

• LadyD

Oj inte så långt kvar nu eml33h!!!

Jag är irriterad på allt och alla just nu... och har ont i hela kroppen tror att jag spänner omedvetet.

Speciellt om ( som just me säger) folk ska tycka o ge oss råd som vi inte bett om, för dom tycker att saker ska vara "traditionella" och vi vill bryta lite med traditioner....

Min kille bara tittar på mig, tror inte han känner igen mig...
    Men som tur e så är det snart över haha.... får man tänka så? 

Svar på tråden Mars 2013-brudar