Mars 2013-brudar
Finns så många vänner som är kompisar men inte vänner om ni förstår. Sedan vänner man inte sett på länge men umgåtts med hela livet annars. Sen nya vänner som man träffar mkt nu men inte förr. SUCK ! men allt går framåt och i dec. ska inbjudningarna ut :)
Men jaa, gästlistan hade vi också stooort problem med! Usch! Nu är den dock klar, vi gör som så att vi bjuder enbart våra familjer (35 st) på middag och så bjuder vi in lite fler folk till fest på kvällen. Och då har vi valt att enbart bjuda in folk vi trivs med och brukar träffa. Bjuder tex. in 2 av mina 14 kusiner med den enkla anledningen att jag inte känner de andra överhuvudtaget, och resonerar som så att Jag inte skulle bli ledsen om jag inte blev bjuden på deras bröllop. Dom borde därför förstå själva varför dom inte blir bjudna på mitt.
Alla får givetvis komma till vigseln =) däremot skickar vi inga inbjudningar till enbart vigsel utan sätter en annons i tidningen bara och tar för givet att djungeltrumman kommer att ljuda ända till Långt-bort-i-stan.
Så, med det vill jag säga, bjud in folk ni känner er bekväma med.
Har en allmän fråga - HUR GÖR NI FÖR ATT INTE BLI TOKIGA AV LÄNGTAN?!
Jag är så sjuuukt övervänt, idag är det 150(!) dagar kvar, det känns som en evighet!