Mars 2013-brudar
Lycka till ! :) Provgång och likande i kyrkan kör vi den 26 :)
Pulka och skoter är ju med tufft! :)
Lycka till ! :) Provgång och likande i kyrkan kör vi den 26 :)
Pulka och skoter är ju med tufft! :)
Vi har redan valt psalmer och texter som ska läsas och likande första gången vi träffade prästen :)
psalmer så kommer vi ha nr. 84 och du vet väl om att du är värdefull (vet ej nr)
tur att ni trivs med prästen :) vi gör också det och det känns som det är väldigt viktigt :))
Vi kommer ha en kvinna som sjunger jättebra som solosång.. Det blir till piano och låten "it is you" - dana glover från shrek :)
åååhh minder än 3 veckor kvar ^^ 20 dagar kvar för oss nu :P Blev ingen hippa igår så förmodligen är det nästa helg ! spännande :)
Fy va tråkigt !!!
Haha, jag naglar växer tyvärr inte på två veckor :/ Mina växer väldigt snabbt, får långa och fina - MEN jag har valt att gå och fixa naglarna, gele eller akryl får se, just för det faktum att en nagel faktiskt kan gå av :(
Bara tagga till och köra igen ! Jag tycker det är svårt med alla detaljer nu :/ När ska vad hända och sånt. Usch, lever lite på tanken "det löser sig" :)
Den låten är riktigt fin ! funderade med på den :) Det ända är den är inte super enkel att sjunga om man inte är ganska duktig :/ Men älskar låten - kanske för man är en twilightnörd ^^
Men vad skönt att det löste sig så snabbt efter att det "brakat" haha och att få en liten kändis ;)
Tror man har en viss förmåga att förstora upp saker och ting :) iallafall jag (A)
Ja det närmar sig verkligen nu ! Hoppas allt jobb och pengar kommer vara värt det :))
Hahaha vi är i samma sits.. m2b ska ha på lördag och han har pratat mycket med min syster i veckan så gissar på att det kommer till helgen :) ska bli roligt och spännande !
Vad bra ! Den låten är verkligen fin :))
Hahah är redan "nervös" ^^ m2b ska till min bror och spela tvspel till imon sen ska de "kidnappa" honom på plats. så får dessutom sova SJÄLV inatt ^^ ahaha Åh ska blir riktigt spännande imon, nästan säker nu att det blir imon, märker att de håller på att försäga sig hela tiden :)
Imon är det bara 2 veckor kvar =) längtar så..
Har du fått någon "familjedrama" nu runt bröllopet?
Hahaha det gör han nog, men han är för snäll för att erkänna det ^^
Nej, vi har endel drama - tyvärr :/ borde kanske inte gå in på det såhär öppet ^^ men vad skönt att ni slipper det !
För det stressar ganska mycket !
Jadå, löser sig vet jag inte men får hoppas det inte blossar upp för mkt. :)
Jaha, vi hörs väl efter helgen då så vi kan ge detaljer om det hänt någon imon ;) hahah ha en bra helg !
Nu är jag ensam så tänkte jag med ska berätta ;) Din verkar kul! Kändes det som de verkligen visste vad du ville? Ni samlades med din m2b på kvällen då? Va roligt !! Burlesque är SKITKUL ! älskar sån sexig men ändå lite classy dans :) Sånt man kan ha användning för senare ;))
Min var med TOPPEN ! Mina tjejer komvid 10 tiden för att äta frukost med mig. Sedan fick jag prinsesskjol, lila tiara, öronhänge och halsband sedan en vit slöja! Var en riktig prinsessa (från barnavdelningen haha), sedan åkte vi till en större stad för att hälsa på min m2b innan de drog igång. Sedan åkte vi till en musikstudio och jag fick spela in tre låtar - SKITKUL! och det är verkligen JAG! Det var nervöst men roligt.. tjejerna var mina backupsinger :) Av någon anledning gick jag runt med en badanka med ^^
Därefter fick vi låtarna och åkte vidare till ett köpcenter där vi åt lunch :) Sedan tillbaka till vår lägenhet. När vi kom in hade min mamma och svärmor varit där och städat och lagat mat, dukat och gjort jättemysigt ! Sedan inledde (detta vid 16-17 tiden) en kväll med snack, dans, sång och FEST !
Vi festade med massa cider och shot, i mängder fram till ungefär 4 på morgen och ändå känner jag inget idag. Rädd att baksmällan inte kommit än ^^ Hade skitkul på utestället, dansade som en dåre. Tjejerna visste verkligen hur JAG ville ha det. PERFEKT ! (hade alla kläder/smycken på mig på utestället utom kjolen) Killarna var hos min bror sen ut på stan, bowlat och söp som jag vet inte vad. han har inte kommit hem än då han inte är körduglig än ^^ men de hade kul :)
Tiden går så fort nu, vilket är bra för jag längtar sååååå !!!
Vad skönt att ert bröllop blev så lyckat miacilla ! Roligt att höra en lugn brud för en gångs skull! Känns lite bättre nu faktiskt ;) Och lite uppassning tycker jag man förtjänar på sin bröllopsdag :)
HAHA fick en rolig bild i huvudet med alla japaner ^^ Hoppas livet som gift går bra nu och all lycka i framtiden !
har inga bilder än ^^ får la vänta till nästa helg :)
Oj, du har med att göra då :) Skönt att det närmar sig :P
Jag hoppas med på SOL! det ser inte lovande ut :/ men i går stod det att det skulle regna men idag stod det att det ska snöa - hellre snö än regn iaf :)
spännande spännande !
Idag har vi träffat prästen för att "träna" på vigseln en gång. Vi har även träffat fotografen, tjejerna som ska hjälpa till och kollat lokalen igen. Fick även nycklarna idag och de sa vi kunde börja redan på torsdag (fast vi bokat fre-sön). Jag har nog inte riktigt fattat att det händer än ^^ inte alls nervös :)
Fixade naglarna igår, blev så missnöjd! som tur är har jag i princip en nagelverkstad här hemma så kunde "rädda" dem :)
Hur går det för er? börjar ni bli nervösa? :)
Åhh GRATTIS eml33h!!! jag önskar jag var gravid men måste gå ut skolan först :( Vilken tur att kroppen inte hinner ändras mkt innan lördag idag ;) Jobbigt med utslag dock! och naglar bryts ofta om man är stressad eller när kroppen förändras. :)
Välkommen Lady D :)
Vilken fin ide ! riktigt mysigt :) Nu blev jag en smula avundsjuk ;) men riktigt roligt för er ! Kul att det gick snabbt med.
Klar januari 2014 så inte sååååå länge kvar. men känns så :) Läser till lärare, svenska, matte, religion och svenska som andraspråk för årskurs 1-6 :)
Nu åker vi till lokalen om 30 min för att fixa det sista, gjorde endel igårkväll :) Spännande spännande. Imorgon smäller det ! vid 15 tiden börjar min tjejkväll med girlsen :) ska bli så mysigt !! Tagga tagga hinner inte skriva mer, får ta allt efter morgondagen någongång :)
Lycka till eml33h ! hörs igen som fruar ;)
Jättefin ! Va roligt att du är fru nu :)
Jag har inte bilder här än men min dag var perfekt :) Allt gick underbart och hela dagen var helt perfekt :)