Mars 2013-brudar
Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar!
Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!
Det närmar sig, det är mindre än ett år kvar!
Här kan vi samlas och peppa varann, byta idéer, stötta, hjälpa, planera och slutligen önska varann lycka till och grattis!
Jag tycker inte att dom har någon som helst anledning att gnälla.
Ni gifter er EN GÅNG i livet!
Tror dock att dom bara tyckte det var bökigt vid första tanken, och försökte att få er att göra det smidigare för dem.
När dom märker att ni inte viker er och att dom inte har något val så kommer dom tänka om.
Dom kommer att komma till insikt, det är jag övertygad om och det kommer bli ett superfint bröllop =)
Haha jaa kanske de, trodde jag skulle klara mig undan den, men tji fick jag!
Joda den var väl helt ok, förutom att den var ju inte direkt ivory.. och jag minns att jag tänkte att den får ju absolut inte bli fuktig, blöt wellpapp luktar ju så äckligt och så skulle den ju gå sönder, haha
Min klänning kommer förmodligen nångång nästa vecka, så jag får försöka klara mig tills dess.
Den är förmodligen alldeles, alldeles underbar!
Jag tycker inte att dom har någon som helst anledning att gnälla.
Ni gifter er EN GÅNG i livet!
Tror dock att dom bara tyckte det var bökigt vid första tanken, och försökte att få er att göra det smidigare för dem.
När dom märker att ni inte viker er och att dom inte har något val så kommer dom tänka om.
Dom kommer att komma till insikt, det är jag övertygad om och det kommer bli ett superfint bröllop =)
Min klänning har kommit, och den var INTE gjord i wellpapp, haha ;D
Nu är allt klart :) Eller allt är planerat. Det ända som är kvar är att betälla dekorationer, dukar, brudgums kläder och beställa mat, tårta och köpa alkohol. Detta kanske låter som mycket att göra men vi vet redan var och vad vi ska beställa :) det ända som INTE är klar är den förbaskade GÄSTLISTAN ! blir tokig !
Finns så många vänner som är kompisar men inte vänner om ni förstår. Sedan vänner man inte sett på länge men umgåtts med hela livet annars. Sen nya vänner som man träffar mkt nu men inte förr. SUCK ! men allt går framåt och i dec. ska inbjudningarna ut :)
Sthlm! Bra att du har koll på antal dagar, hehe...
Jag syr min egen klänning så har lite att göra tills den är färdig och så, men som för dig är det mesta färdigt sen, halva det inbjudna sällskapet har tackat ja redan Det känns så otroligt att snart händer det!
Hur lång fest ska ni ha? Kommer det vara en playlist på flera timmar med musik? Det är något jag precis börjat fundera kring...
Jag har förresten en fråga vad ni tänkt ha på fötterna. När jag letar efter brudskor kommer det oftast upp öppna skor (dvs kallt), men det känns inte så praktiskt när det är mars...funderar på om man ska ha lite finare kängor eller något men det känns inte heller helt bra. Vad har ni för tips?