Första dansen / brudvalsen
Vad ska ni ha för musik till första dansen?
Ska ni ha vals eller en romantisk låt som passar/symboliserar er?
Skrev om första dansen i min blogg och skulle vara kul att veta hur "statistiken" ser ut
Vad ska ni ha för musik till första dansen?
Ska ni ha vals eller en romantisk låt som passar/symboliserar er?
Skrev om första dansen i min blogg och skulle vara kul att veta hur "statistiken" ser ut
Vi ska överraska alla lite. Jag har tjatat om mambo i flera månader och tränat en massa så alla tror vi kommer dansa mambo till Michael Jacksson, fast vi har i smygg bytt idé och kommer dansa till Chuck Berry's "You never can tell" och dansa precis som dom gör i Pulp Fiction - för att avsluta sista minuten med mambo eller nån annan mer klassisk pardans, bara för att visa svärmor att hennes son faktiskt kan dansa
Sen ska pappa och jag bugga. Bugg låter ju corny men det är så mycket roligare eftersom vi är riktigt bra på det.
Vi dansade en vals till "Av längtan till dig"
Jag har precis hittat den perfekta låten att dansa vals till. It is you från schrek så bra!
Vi lutar åt Yellow av Coldplay.
Vi har precis bestämt oss för Sonja Aldéns låt "för att du finns". Eftersom jag stukade foten på min möhippa och vi kan inte öva nån vals så får det bli tryckare.
Vi ska ha 4 non blonde - what's up som vårt band ska framføra :)
vi dansade typ tryckare till Mötley Crüe - Without you
Min M2B vill inte dansa alls, men jag skulle vilja dansa tryckare till "När vi två blir en" med Gyllene Tider... Det känns lite som om det är 'vår låt'..
Vi dansade en vals till "Av längtan till dig"