Anonym skrev 2012-06-01 07:56:48 följande:
jag håller me dig, jag va tillsammans me en som tittade mycket på porr bak min rygg. Han visste att jag inte gillade det mkt pga mitt superdåliga självförtroende, men han gjorde det i smyg ändå, o tog jag upp o ville prata om det o säga vad jag kände så ville han inte direkt lyssna o tyckte att jag va löjlig!
men nu är jag tillsammans me världens underbaraste(lämnade alltså han som titta på porr) o denna jag är tillsammans med nu har hjälpt mig att få ett bättre självförtroende, han berättar väldigt ofta för mig hur fin jag är o att han älskar mig precis som jag är ( det gjorde ju aldrig nånsin den andre, han kunde ist klanka på mig o tycka att jag va tjock, vilket inte gjorde det bättre) O min nuvarande tycker inte heller att de e ok att titta på porr när man e i ett förhållande, när han va singel gjorde han de o de förstår jag ju, men skulle han titta nu så skulle de va tillsammans me mig, men de gör vi aldrig för jag förstår faktiskt inte riktigt vad man får ut av det, har man det bra som man har de så varför liksom..
Skönt att någon förstår... Ja löjlig är man, bara för att "alla killar gör det"....
Skönt för dig!!! Men min sambo säger däremot att jag är fin osv osv, men det blir liksom lite dubbelmoral i mina öron - varför kolla på andra tjejer med MYCKET större bröst om jag ändå är så fin då?!?!
Det förstår inte jag heller...
Jag känner mig bara äcklig, värdelös och otillräcklig. Om jag själv skulle komma på mig börja söka på muskulösa killar med stora k*kar så skulle jag nog själv börja undra vad som är fel i förhållandet.
Anonym (en annan) skrev 2012-06-01 08:29:43 följande:
I mitt förra förrhållande kollade sambon på porr lite då och då.
Han satt ofta uppe sent och spelade dataspel och ibland satt han och onanerade innan han kom och la sig hos mig.
Då jag tyckte att det var som jobbigast var då jag såg ut som en flodhäst (var höggravid).
Jag såg honom vid datorn från sovrumsdörren då han trodde att jag sov.
Om man som tjej kollat lite på porr själv så vet man att det inte är killarna man blir tänd på utan det kan trigga lite själva grejen att se två som har sex.
Men om man inte är nöjd med sig själv kan man ju lätt se de där andra tjejerna som ett hot.
Hur skulle det kännas att han kollade på porr om man faktsikt inte såg tjejen i fråga utan bara att killen gjorde det med någon (utan att se kroppsform eller något annat).
Kanske skulle det också bli jobbigt?
Att han tillfredställer sig själv utan dig?
Är förhållandet lite upp och ner blir det mesta till ett mindre eller större hot.
Att tillfredställa sig själv ska vara ok, gör någon det med bara sin fantasi vet ingen vad ha neller hon "kollar" på.
Jag tror inte att det är just porrfilmen som är problemet utan att han gör det för sig själv.
Jo, jag har ju kollat på porr själv förut, och inte fasen valde jag de videos med fula tjejer eller killar? Klart man vill kolla på snygga sexiga...
Nej det skulle nog inte vara lika jobbigt alls, det är nog för att jag har så dålig självkänsla som jag inte vill att han kollar på andra brudar... Så jo, det är porren/nakenbilderna som är problemet, att han tillfredsställer sig själv har jag självklart inget att göra med.