• sofiasmamma

Så ledsen och besviken!

Fy så trist, men som några andra säger: kontakta hans vänner!!

Jag har också världens underbaraste(blivande) man och jag blev så orolig att jag började kolla läget i april (gifter oss på midsommarafton) och jag tror faktiskt det var tur för alla trodde nog att ngn annan skulle hålla i det och de två som är drivande nu sa båda att de inte hade tänkt vara det från början.

Man kanske inte ska lägga sig i så mkt men ibland tror jag faktiskt det är bra. :)

• sofiasmamma
    niriel skrev 2012-06-08 09:10:03 följande:
    Tack alla! Jag har pratat med hans kompisar, och det verkar vara lite som jag trodde att lillebrorsan har varit en stoppkloss i hela planeringen. Så nu blir det av verkar det som, de blir tyvärr inte värst många, men det blir åtminstone något. Fy, jag hade gått sönder om vi hade suttit där på bröllopet och det ska pratas om min möhippa och han får sitta där och känna att ja, nä, jag var alltså inte värd några timmar av deras liv... Skönt att något händer!

Det behöver inte vara många för att det ska bli bra. Den bästa möhippa jag varit på (förutom min egen då vi var 8 pers) var syrrans med 4 pers. Mindre gäng = mer tid för varandra. :)

Skönt att det blir något!!

Svar på tråden Så ledsen och besviken!