• milla1

Bilder på utsläppt hår med blommor?

Inser nu att det verkligen börjar närma sig...!!Gifter mig den 30 juni! Undrar, har någon lite insperation att ge mig: Har långt ljust och rakt hår och vill locka det och sätta i blommor (kommer få hjälp..). Ev. slöja men undrar om det skymmer håret....?Min älskade önskar sig mig med slöja...(och utsläppt hår!!) Jag vill ha rosa blommor, i brudbuketten blir det nog mörkt rosa rosor men inte det heller är bestämt än...Har någon ängel lite bilder eller tips till mig??Jättetacksam för alla råd!!Gillar romantisk stil......

• Svar på tråden Bilder på utsläppt hår med blommor?
  • 8september2012

Jag har samlat på mig massor av såna inspirationsbilder! Har också långt hår,och vill ej ha allt uppsatt...lättast att maila dig bilderna!

• 8september2012

Sååå,nu har jag skickat ett axplock av det jag hade på datornFlört

• 2 0 1 2

Åh, blir alltid lite besviken när det mailas runt istället för att laddas upp... Den som klickar på tråden gör ju det för att den också vill se! =0)

• Beccastina

Här ommer mina favoriter :D

• 8september2012

Emelie: mailat dig!

2 0 1 2 skrev 2012-06-05 22:09:59 följande:
    Åh, blir alltid lite besviken när det mailas runt istället för att laddas upp... Den som klickar på tråden gör ju det för att den också vill se! =0)
    I know,men det är så hiskeligt mkt bilder,så jag ids inte posta dom här Mailar gärna till dig om du vill
  • 2 0 1 2
    8september2012 skrev 2012-06-05 22:14:15 följande:
    Emelie: mailat dig!I know,men det är så hiskeligt mkt bilder,så jag ids inte posta dom här Mailar gärna till dig om du vill
    Äsch, det var inte så viktigt, mest en allmän reflektion! Det är ofta just såhär, att bildtrådar förvandlas till mailinglistor. Min dator kluddar lite så jag orkar inte försöka förmå den att öppna mailen.. =0) Tack ändå!
  • milla1

Tack tack!!Super! Ska genast kolla! Föresten, vad tänker ni om friska blommor i håret..? Kanske inte är så fina efter ett tag...?

• happy75
    8september2012 skrev 2012-06-05 21:25:51 följande:
    Jag har samlat på mig massor av såna inspirationsbilder! Har också långt hår,och vill ej ha allt uppsatt...lättast att maila dig bilderna!
    Åhhh...snälla, kan jag också få ett mail med bilder? Jag är dig evigt tacksam...behöver få inspiration nu! Ett stort tack på förhand!

malin.lundberg@home.se
Svar på tråden Bilder på utsläppt hår med blommor?