• milla1

Bilder på utsläppt hår med blommor?

Inser nu att det verkligen börjar närma sig...!!Gifter mig den 30 juni! Undrar, har någon lite insperation att ge mig: Har långt ljust och rakt hår och vill locka det och sätta i blommor (kommer få hjälp..). Ev. slöja men undrar om det skymmer håret....?Min älskade önskar sig mig med slöja...(och utsläppt hår!!) Jag vill ha rosa blommor, i brudbuketten blir det nog mörkt rosa rosor men inte det heller är bestämt än...Har någon ängel lite bilder eller tips till mig??Jättetacksam för alla råd!!Gillar romantisk stil......

• Svar på tråden Bilder på utsläppt hår med blommor?
  • milla1

Tack tack!!Super! Ska genast kolla! Föresten, vad tänker ni om friska blommor i håret..? Kanske inte är så fina efter ett tag...?

• milla1

Beccastina!Jättefina hår...som en dröm, naturligt..vackert...Tack! Vad tror ni tjejer om slöja till utsläppt hår? Blir det vackert eller för mycket eller....?

• milla1

puff puff!!vad tycker ni om slöja till utsläppt hår?!Blir det fint eller för mycket...? Man kanske kan ta av den till festen....

• milla1
    hjgs skrev 2012-06-06 21:28:02 följande:

jag kommer köra slöja till utsläppt hår hittade lite fina när jag googlade runt men det funkar inte att lägga upp flera bilder för mig...

jag kommer ha lösa lockar eller vad det kallas och sedan slöja i underhåret så håret hänger över lite och inte täcks

Ok, intressant! Hur sätter du slöjan då, eller rättare sagt var??Det skulle vara kul att se men får googla lite! Har du smycken eller blommor i håret då också?
  • milla1

Beccastina: vore kul att se bild om du har?Anneli256: Fina blommor!! Satte du slöjan högt upp då?Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska köpa slöjan eller inte, måste betala imorgon...!!!den var väldigt vacker men vill ju att håret ska synas...!!!!Kanske bara får ta och köpa den så får jag se. Den var inte så dyr. Hjgs: Vad kul att du oxå gifter dig den 30 juni!!Hur går planeringen för dej....?

Är det föresten nån som har tips på BUTIK i Stockholm som kan ha en fin sjal..? eller bolero i Ivery. Hinner ej beställa via nätet...Åker om en vecka!!

Kram till er!

Svar på tråden Bilder på utsläppt hår med blommor?