• 201212

BILLIG! Ansiktsbehandling i Göteborg

Jag har aldrig gjort ansiktsbehandling. Men skulle behöva göra en nu inför ett bröllop som jag skall vara med på i Midsommar.

Var finns BILLIG/hyffsat billig ansiktsbehandling att få i Göteborg?

Fick idag beställt fotvård för 300 kr. det tyckte jag var ett helt okej pris, Kul!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-05 23:39
    Jag glömde skriva på rubriken:
    "Var finns BILLIG ansiktsbehandling i Göteborg?"
    FÖRLÅT!
  • Svar på tråden BILLIG! Ansiktsbehandling i Göteborg
  • 201212

Har aldrig gjort ansiktsbehandling förut. Men ett pris på 500 kr. kan jag ställa upp på.

Nej, jag kan inte göra det själv, är handikappad.

• 201212
    MrsH skrev 2012-06-06 11:18:26 följande:
    Hej!!
    Jag vet vart du ska gå :)

Jag själv går till Gilda skolan och får deras elevbehandlingar och dom är jätteduktiga!! Jag gick på olika salonger innan och tycker inte skillnaden är nån nämnvärd så nu tar jag alltid samma tjej och betala hälften av vad de kostar på salong.
    Gå in på deras hemisda och kolla, kan vara svårt med tider men man kan ringa och få avbokningar.

Lycka till
    TACK FÖR HJÄLPEN, JAG HAR FÅTT TID!
  • 201212
    Chicita skrev 2012-06-10 23:44:12 följande:
    Oj, om du aldrig gjort en ansiktsbehandling så vet du ju inte hur du kommer att reagera efteråt.

Väldigt många får reaktioner av olika slag.
    Vissa får finnar i massor (eftersom talgkörtelproduktionen stimuleras). Andra kan få utslag för att dom hade reaktioner på produkterna och ytterligare andra får allergiska reaktioner med svullnader och till och med sår som resultat.

Sen går det också givetvis bra för en hel del. Men chansen att du får en reaktion av något slag är stor. Och jag skulle inte ha gjort en ansiktsbehandling för första gången mindre än 2 veckor innan jag vill vara så fin som möjligt.
    Inte för att vara elak alltså, men så du vet om vilka risker du tar

TACK FÖR DITT GODA RÅD, DETTA SKALL JAG ABSOLUT TA TILL MIG.

TACK RARA DU FÖR ATT DU VAR ÄRLIG OCH SKREV DETTA! <3.

• 201212

Nej jag vill inte chansa, så jag avbeställde det. Dessutom har jag/vi fått en del oförutsedda utgifter som ska betalas först. Så det var nog meningen att min ansiktsbehandling skulle få vänta.

Jag tror absolut att det kommer bli jättetrevligt ändå! Kram

Chicita skrev 2012-06-11 21:40:24 följande:
    Prata i alla fall med den som ska göra behandlingen innan om du väljer att göra den, så hon/han vet att du aldrig gjort det förut och att du ska på bröllop snart.
    Då kanske dom inte använder så starka produkter på dig

Ha det jättetrevligt på bröllopet i alla fall Glad
Svar på tråden BILLIG! Ansiktsbehandling i Göteborg