• moonias

Vad ger man för present till toastmaster/barnvakt/bestman?

Vi ger manchettknappar i vår temafärg med texten "Bestman" till marskalen samt ett armand med "Bridesmaid" på ena sidan och "Thank you" på andra sidan graverat till tärnorna. Funderar dock på vad vi ska ge till våran dj, han ställer upp gratis men vi vill gärna ge honom en present. Samt även en av dem som ska vara med och servera vill vi ge något (de andra är inhyrda och får betalt). Sen har min ena tärna som även är toastmadame hjälpt till massor så henne vill vi ge något extra, vet dock inte vad än... Funderar på en klocka eller kanske nån fin prydnadssak. 
    Sen har vi en helt gäng som ställer upp och hjälper med häst o vagn men där räcker det kanske med ett ordentligt TACK, det är min mamma som engagerat alla de människorna, samt att de även själva anmält sig som medhjälpare :). 

• moonias

Glömde skriva att bestman även får en fickplunta med gravyr. Sen beställde jag igår lite småsaker som hederstärnan/toastmadame bl.a. ska få; ett lyxigt mobilskal samt ett svart/rosa fodral som man kan ha mobilen i runt armen när man är ute och springer. Hon ska få något mer, något lite större men dessa saker var så hon när jag såg dem att jag inte kunde låta bli :).
    Alla saker jag/vi beställt är beställda på ebay :). 

Svar på tråden Vad ger man för present till toastmaster/barnvakt/bestman?