• lisskulla

Jag är en stor klantskalle

Fick paket från ETSY och var så inihelvete ivrig med att öppna så jag klippte sönder hela hårsmycket

• Svar på tråden Jag är en stor klantskalle
  • Green

Hur tänkte du nu??
    Om du hade lugnat dig lite och analyserat (som min kompis sambo så klokt brukar säga) så hade du nog kunnat öppna på ett lite bättre sätt?!

Tyvärr är det väl bara att konstatera att " skit händer" och beställa ett nytt!

• Chicita

Ajdå... 
    Tja bättre än att klippa/ skära i sig själv som jag säkert hade gjort.
    Mosters smeknamn på mig är "plåstran" eftersom jag alltid har plåster eller bandage någonstans Oskyldig 

Men men, känns lite som "gör om - gör rätt" är det enda i detta läge. Lite svårt att laga tyvärr Obestämd 

• Fjärilen

Typiskt, men ta ett stort andetag och tänk på att det är värdsliga saker. Och du ska ju trots allt gifta dig med ditt livs kärlek :)

Går det att laga kanske, eller modifieras? Jag tycker att det knappt går att se på rosetten att den är trasig...

Lycka till

• lisskulla

Ska nog ta en sväng till Panduro och köpa fjädrar och lim...så kan jag ju kapa den nedre, sönderklippta fjädern!

• filibustern

du får verkligen förlåta mig, men jag är bara sån: jag sitter och nästan asgarvar framför datorn. och snälla ta det inte på fel sätt,  det är inte för att du är klantig, utan för att det skulle vara nåt som jag själv skulle kunnat gjort! och jag skulle bara sitta och varva mellan att skratta och att gråta om det hände mig.  så typiskt! 

hoppas det löser sig ändå! den var riktigt fin, var synd att det vart så olyckligt 

• Chicita
    lisskulla skrev 2012-06-08 11:25:13 följande:
    Ska nog ta en sväng till Panduro och köpa fjädrar och lim...så kan jag ju kapa den nedre, sönderklippta fjädern!
    Visa resultatet sen Glad
  • lisskulla
    filibustern skrev 2012-06-08 12:48:21 följande:
    du får verkligen förlåta mig, men jag är bara sån: jag sitter och nästan asgarvar framför datorn. och snälla ta det inte på fel sätt,  det är inte för att du är klantig, utan för att det skulle vara nåt som jag själv skulle kunnat gjort! och jag skulle bara sitta och varva mellan att skratta och att gråta om det hände mig.  så typiskt! 

hoppas det löser sig ändå! den var riktigt fin, var synd att det vart så olyckligt 
    Filibustern jag UNNAR dig det skrattet. Jag en jävla slarver!!!
  • filibustern
    lisskulla skrev 2012-06-08 15:07:12 följande:
    Filibustern jag UNNAR dig det skrattet. Jag en jävla slarver!!!
    tack!
Svar på tråden Jag är en stor klantskalle