• Fräknigafröken

Någon som beställt från titanringar?

Hejsan! Vi beställde våra bedårande vigselringar från titanringar.se för ca en månad sedan. I torsdags förra veckan (31/5) fick jag ett mail att dom skickat ringarna till oss. Nu har det gått över en vecka och vi har inte fått dom ännu. Jag blir ju lite nojig att dom försvunnit Jag beställde dom med värdepost, kan det göra att leveransen tar längre tid? Allt är säkert i sin ordning men jag börjar bli otålig nu, vill prova dom Låter det normalt med över en veckas levernastid?

• Svar på tråden Någon som beställt från titanringar?
  • ajmb

Hej Fräkniga Fröken

Har inte beställt våra ringar där i från men väl titanringar från Bohlins.

Har jobbat på posten då jag var yngre och mycket beror ju på vilket bolag de skickar dina ringar med.
    Värdepost kan ta lite längre tid om jag inte missminner mig.

Håller tummarna på att du får dom snart

Mvh
    ajmb 

• ajmb
    ajmb skrev 2012-06-10 12:05:31 följande:
    Hej Fräkniga Fröken

Har inte beställt våra ringar där i från men väl titanringar från Bohlins.

Har jobbat på posten då jag var yngre och mycket beror ju på vilket bolag de skickar dina ringar med.
    Värdepost kan ta lite längre tid om jag inte missminner mig.

Håller tummarna på att du får dom snart

Mvh
    ajmb 
    Hej där igen....var precis inne på deras sida....wow vilka ringar....
    Kollar man under leverans tid så beror det helt och hållet på vilken ring du beställt....slät ring= snabb leverans.
    Under sommarmånaderna så kan det ta mellan 1 1/2 -2 månader.

Mvh
    ajmb 
  • Fräknigafröken

Tack för ditt svar. Ja precis, men då menar dom leveranstiden från man beställt tills man får dem. Jag beställde mina för ca en månad sedan och nu är dom klara och skickade till oss. Jag beställde innan sommarmånaderna just därför att leveranstiden inte skulle bli så lång. Den 31 maj skickade dom ju våra ringar till oss, det jag undrar är hur lång tid det tar för ringarna att färdas med posten  

• RedBride

Vi beställde förlovningsringar därifrån och jag tror inte det tog så väldigt lång tid att få dem, men kommer inte ihåg exakt hur lång.

Om du är orolig tycker jag du ska maila till butiken och fråga, de har ju koll. Jag mailade dem ett par ggr med frågor och fick hela tiden snabba och trevliga svar, och vi är såå nöjda med våra ringar.

Lycka till! :)

• NaturBarn

Jag har beställt både förlovningsringar och vigselring från titanringar. Båda har blivit skickade på torsdagar och jag har kunnat hämta ut dem på fredag.

Jag fick ett sms när de skickat ringarna, där stod ett nummer på "paketet".

Om du går in på posten.se kan du söka efter ditt paket.

Min vigselring skickades den 31 maj och jag fick den på fredagen.

Jag tycker att du ska kontakta posten och höra efter vart ditt paket är, det som är bra med titanringar är ju att paketet skickas rekommenderat och ska gå att spåra.

Antagligen ligger ditt paket på ditt utlämmningsställe och det har blivit något fel med avin du ska få för att lösa ut paketet.

• Fräknigafröken

Tack för alla svar! Nu har jag mina ringar här hemma Tydligen så hade jag skrivit ett siffra fel när jag uppgav mitt mobilnummer hos titanringar, därför fick jag aldrig sms:et från posten att ringarna fanns att hämta. Dom kom till posten redan den 1/6. Nu har jag iallafall hämtat dom och dom är underbara!

• ajmb
    Fräknigafröken skrev 2012-06-11 21:34:21 följande:
    Tack för alla svar! Nu har jag mina ringar här hemma Tydligen så hade jag skrivit ett siffra fel när jag uppgav mitt mobilnummer hos titanringar, därför fick jag aldrig sms:et från posten att ringarna fanns att hämta. Dom kom till posten redan den 1/6. Nu har jag iallafall hämtat dom och dom är underbara!
    Åhhh vad bra att det löste sig :)
Svar på tråden Någon som beställt från titanringar?