Inlägg från: Fräknigafröken |Visa alla inlägg
  • Fräknigafröken

Någon som beställt från titanringar?

Hejsan! Vi beställde våra bedårande vigselringar från titanringar.se för ca en månad sedan. I torsdags förra veckan (31/5) fick jag ett mail att dom skickat ringarna till oss. Nu har det gått över en vecka och vi har inte fått dom ännu. Jag blir ju lite nojig att dom försvunnit Jag beställde dom med värdepost, kan det göra att leveransen tar längre tid? Allt är säkert i sin ordning men jag börjar bli otålig nu, vill prova dom Låter det normalt med över en veckas levernastid?

• Svar på tråden Någon som beställt från titanringar?
  • Fräknigafröken

Tack för ditt svar. Ja precis, men då menar dom leveranstiden från man beställt tills man får dem. Jag beställde mina för ca en månad sedan och nu är dom klara och skickade till oss. Jag beställde innan sommarmånaderna just därför att leveranstiden inte skulle bli så lång. Den 31 maj skickade dom ju våra ringar till oss, det jag undrar är hur lång tid det tar för ringarna att färdas med posten  

• Fräknigafröken

Tack för alla svar! Nu har jag mina ringar här hemma Tydligen så hade jag skrivit ett siffra fel när jag uppgav mitt mobilnummer hos titanringar, därför fick jag aldrig sms:et från posten att ringarna fanns att hämta. Dom kom till posten redan den 1/6. Nu har jag iallafall hämtat dom och dom är underbara!

Svar på tråden Någon som beställt från titanringar?