Inlägg från: Just Me |Visa alla inlägg
  • Just Me

Hur billig buffé kan man göra?

Har du "efterlyst" lokal på t ex Facebook? Eller här på BT. 
    Ibland finns det lokaler som uthyrs som man aldrig hört talas om.....  *håller tummarna*

Du & Jag 23/3-2013
  • Just Me
    daniiel skrev 2012-06-11 21:28:42 följande:
    Nej, jag har ju varit väldigt aktiv i de lokala trådarna här på BT och jag vet ganska bra vilket utbud som finns. Det är inte första gången vi letar lokal till fest och liknande :P Vi har kastat ut lite trådar bland föräldrar osv. Saken är den att vi inte vill avslöja något för vännerna innan de får inbjudan, så vill inte skriva något på FB :P
    Men du kan ju liksom....söka lokal till en väninnas 30-års fest? Eller ngt liknande....  
    Du & Jag 23/3-2013
  • Just Me
    daniiel skrev 2012-06-15 12:38:36 följande:
    Tack, jag uppskattar verkligen att du försöker hjälpa :) Jag bor i Skellefteå, staden i Sverige med minst lokaler att hyra uppenbarligen :P

Det finns en stundentlokal, men man måste vara student för att få hyra den. Lokaler för vernissage blir svårt, då de är vernissage överallt. Konferenslokaler finns på tex hotellen och där är det dyrt. Föreningslokaler likaså, dyrt eller för långt bort. Förråd känns inte så aktuellt, då det inte direkt brukar vara så stora eller ha toalett i anslutning. Samma sak med lagerlokaler, de flesta används ju dessutom. Vi känner ingen som har större garage och de som har, har det på gården och använder det. Blir lite väl mkt jobb med att städa ur och skulle inte kännas så kul att springa in i huset och låna deras toa.

Just nu känner jag mig väldigt pessimistisk och negativ! Blä...
    Ingen utav era gäster som pluggar då? Eller ngn som jobbar på skolan som kan få hyra studentlokalen?

Tycker fortf du ska efterlysa på ex FB, för det finns alltid lokaler man inte tänkt på eller ens visste att man kan få hyra.  Ljug ihop att du letar lokal å din mammas vägnar eller ngt sånt    
    Du & Jag 23/3-2013
Svar på tråden Hur billig buffé kan man göra?