Inlägg från: Cosy |Visa alla inlägg
  • Cosy

Hur billig buffé kan man göra?

Förslag på sås kan vara aioli vilket går att göra själv väldigt enekelt,tzatziki blir sällan fel.

Vi gör en potatissallad som innehåller kokt potatis kokt morot, majonäs, cream fresh, gurka och majs salt och peppar. Har inget recpet utan ingredienserna läggs i efter behag.

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Cosy

Sportföreningar brukar ha lokaler

Man kan låna party tält från företag med så då behöver ni inte köpa det^^

• Cosy

Dåligt förslag men har ni inte möjlighet att flytta festen en vecka framåt eller bakåt? och se om lokalen är ledig då? eller boka den nästa gång som den är ledig. dålug still att avbokade från deras sida.

• Cosy

Gymnastiksaler på skolor? Källar lokaler? 

• Cosy

Nu vet jag inte vart du bor så jag försöker spama ut saker för att kolla om du tänkt på allt...

Studentlokaler(om du bor i en stad med universitet/högskola)
    Lokaler för vernissage
    Konferens lokaler( ni kanske känner någon som har möjlighet)
     Föreningslokaler
    Förråd
    Sörre garage 
    lagerlokaler
    carport 

• Cosy
    daniiel skrev 2012-07-14 13:50:14 följande:
    Nja, grejen var ju att fira första året och femte och sedan förnya löftena efter tio år. Nu känns det som att hela planen gick i stöpet och då får det vara. Det känns konstigt att fira andra året, men inte första. Jag tror vi får bli som våra föräldrar och inte fira alls. Ska vi vara bara vi, så vill jag inte fira på helgen några dagar före och själva bröllopsdagen är en vardag och då är det ju jobb osv, så då blir det inte att göra något särskilt.
    ni kan fortfarande fira 5et året. du har mycket tid på dig att planera och spara undan pengar och hitta lokal tills dess
Svar på tråden Hur billig buffé kan man göra?