Rockabilly/50-talstema
Jag kan ju tipsa om två sidor som har fina klänningar, honeypieboutique.co.uk/ och www.dollycouture.com/ :)
Jag kan ju tipsa om två sidor som har fina klänningar, honeypieboutique.co.uk/ och www.dollycouture.com/ :)
Här är ytterligare ett par klänningar som är fina tycker jag :)
www.lightinthebox.com/ball-gown-strapless-sweetheart-knee-length-taffeta-tulle-wedding-dress_p310535.html
www.lightinthebox.com/Audrey-Hepburn-Funny-Face-Ball-Gown-Bateau-Knee-length-Satin-Tulle--WSM0363-_p61496.html
www.lightinthebox.com/Ball-Gown-Sweetheart-Knee-length-Wedding-Dress-With-3D-Floral---HSX1249-_p35293.html
www.lightinthebox.com/A-line-Scoop-Tea-length-Satin-Wedding-Dress--HSX1237-_p35280.html
www.lightinthebox.com/A-line-Bateau-Sleeveless-Satin-Tulle-Knee-length-Wedding-Dress--WD9091602-_p85079.html
www.lightinthebox.com/Sheath--Column-Bateau-Short--Mini-Chiffon-Wedding-Dress--WSH1102555-_p172462.html
Något som jag tycker är väldigt snyggt också, är om man har en färgad underkjol. Alltså en tex gul, grön, blå, röd, svart, rosa eller lila underkjol även om klänningen är vit :) Liknande bilderna nedan.
Nu hittar jag inte igen bilderna, men jag tror det var Lojsy här inne som hade LP-skivor som underlägg till tallrikarna :) Man kan ju ha det som underlägg till tex blomsterarrangemang också, som löpare på borden :) Jag tror att det var Lojsy som hade vimpelgirlanger också, en bakom dom som det stod "Nygifta" på eller något sådant. De hade dom i sina temafärger, svart, vitt och rött :) Ni skulle ju kunna ha såna små leksakbilar, 50-tals bilar, som dekorationer på borden också :)
Tyvärr har jag inget bra förslag på någon favor som både passar temat och är användbart, men en favor är ju inte nödvändigt heller.