Inlägg från: Fremm |Visa alla inlägg
  • Fremm

Rockabilly/50-talstema

Wow vilka otroligt ljuvliga bilder!! Blev nästan själv sugen på att ha lite amerikanske 50-tal efter att ha sett det här... vill läsa mera och se mer bilder! :)

OBEY skrev 2012-08-23 23:40:31 följande:

Jag hade två klänningar. En "modern" 50-tals inspirerad, och en rosa äkta vintage klänning från 50/60-talet.

Mina klänningar går ju inte att få tag i, men grejen är att jag ville ju ha en candy anthony klänning men dom kostar ju ca 20 000:- och det var i dyraste laget. För dyrt. Men jag är mer nöjd med mina än om jag fått En candy anthony. Så jag ville bara säga att det går. Med kamp och tålamod. :)

Jag är själv inte så förtjust i Rockabilly men amerikanskt 50-tal älskar jag. Men när ska ni ha bröllopet då?? :)
  • Fremm

MsChevy, vilka supercoola bilder du bidrar med för inspiraton, like it a lot! Tack för inspirationen!!

• Fremm
    OBEY skrev 2012-09-24 21:13:28 följande:
    Aww, tack!!!! :D Om man gillar stilen och färgerna tycker jag absolut man ska köra på det! Jag menar, vilka fantastiska bilder man har att se tillbaka på, färgerna och detaljerna gör ju så mycket. :) Du är hemskt välkommen att besöka min blogg: obey.blogg.se under kategorin: Wedding<3 en lite klippt version av vår historia hittar du också på brollopsglamour.se - Sandra och Johan Westerling storyn. =)
    Tack för länkarna, ska bli jättekul att kika in dem och få ännu mer insipration!! :)
Svar på tråden Rockabilly/50-talstema