Inlägg från: Willow |Visa alla inlägg
  • Willow

ångrar att vi valde högs kyrka

Var det har Högs Kyrka utanfor Hudiksvall, eller en annan Högs Kyrka i Sverige? Jag vet att det finns tva och vi ska vigas i Högs Kyrka utanfor Hudik i juli.

Hur som helst sa hoppas jag att det loste sig for er och att ni fick en toppenfin och fantastisk dag!

• Willow
    Amelia skrev 2012-06-28 20:57:17 följande:
    ja högs kyrka i hudiksvall.

vår präst Marie tyckte alla våra gäster var jätte konstig och vi tyckte att hon inte riktigt visste
    vad hon höll på med under vigseln.
    hon missade oxå att säga " nu får du kyssa bruden" så det blev ej nån sån i kyrkan.
    känns super trist
    Fy va trist att ni fick en san upplevelse! Jag har hort att Marie ar ganska trist och oinspirerande mm som prast. Synd att ni inte visste det och kanske hade haft chansen att byta prast for Andreas, som ar den andra prasten i Forsa Hogs forsamling ar helt fantastisk. Jag fick höra sa mycket bra om honom innan jag ens traffade honom och levde upp till varje gott ord och mer han ar en riktigt avslappnad och varm person, precis som man (i alla fall jag) vill att ens prast ska vara nar dem viger en. Jag forstar verkligen om du ar besviken.
Svar på tråden ångrar att vi valde högs kyrka