• Nina9

Är ni nöjda med era klänningar köpta på "kinasidor"?

Hej alla,

Jag har beställt min drömklänning från meganbridalshop och väntar nu med spänning. Jag försöker stålsätta mig och vara beredd på att det inte finns garantier men hoppas Glad

Är nu jättenyfiken på, vad ni som beställt via denna sida eller andra, har för erfarenheter. Har sett bilder på fler av er som beställt via nätet och som ser hur bra ut som helst.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni nöjda med era klänningar köpta på "kinasidor"?
  • Drömbröllop12

Inne på fjärde klänningen nu, skulle aldrig beställt fler om jag inte varit nöjd med allt.

• car1021

Jag köpte min klänning på Dressilyme.com och jag är supernöjd. Klänninge var helt fantastiskt fin och den satt perfekt! Den kunde inte varit bättre och till ett sådant bra pris.

• Five year engagement

beställt två klänningar från lightinthebox.com och de kom hem igår. Beställde den första 9 maj och den andra 15 maj. Väldigt snabbt och lätt och klänningarna var extremt fina och välsydda! Känns rejäla, superfin kvalite!!!

Passformen var riktigt bra, beställde med custom size (måttbeställt)

har betalat 2000:- inklusive 2xfrakt eftersom det var två olika beställningar.

då fick jag 2 klänningar och en bolero i spets.

• JennyO

Beställde på Milanoo.com och är supernöjd!! Klänningen är välsydd och överensstämde med bilden på hemsidan, levererades ca 2 veckor tidigare än utlovat.

Svar på tråden Är ni nöjda med era klänningar köpta på "kinasidor"?