• Willow

Finaste inbjudan jag har sett!

Faller inte riktigt mig i smaken, men alla ar ju olika
    Personligen tycker jag den har ar bland den finaste inbjudningarna jag nansin sett!
    Jag gjorde var ordentligt obsessed nar jag gjorde all research innan vi gjorde vara inbjudningar och den har var den vi tog en hel del inspiration fran. For ovrigt aven pa mina absoluta favorit bloggar/websidor!
    http://ohsobeautifulpaper.com/2011/08/christine-ians-diy-woodland-wedding-invitations/

Vore roligt om fler delade med sig av sina favoriter (alltsa inbjudningar, vad ni hamtar/hamtade er inspiraiton fran for just inbjudningar) 

• Willow
    bride2be skrev 2012-06-15 16:37:43 följande:
    Det här tyckte jag om :) Lite snuskigt meddelande bara ;) Men så ska det vara!
    Forstar inte riktigt vad du menar med snuskigt meddelande?
  • Willow
    bride2be skrev 2012-06-18 10:53:03 följande:
    "Join us in the woods" - kan ju tolkas sexuellt? Eller det kanske bara är jag och mina graviditetshormoner.
    Tror nog det ar dina graviditetshormoner - ha ha
    Om du laser resten av inlagget och tittar pa bilderna sa kan du se att deras brollopscermoni och festen var ute pa landet i skogen - darav 'namnet' 
  • Willow
    Jaget skrev 2012-07-04 16:40:06 följande:
    www.stylemepretty.com/2012/07/03/boca-raton-w...

Om ni bläddrar lite längre ner på det här bröllopet ser man deras enkla men fina inbjudningar. De borde inte vara så svåra att göra själv väl? 
    Deras inbjudningskort kommer fran riflepaperco.com/

Om du vill gora nagot sjalv, kolla in Antiquaria - dar kan du bestalla jattefina stamplar sa kan du gora korten och hela paketet sjalv. antiquariadesignstudio.bigcartel.com/category/rubber-stamps-invitations
    Tutorial: ohsobeautifulpaper.com/2012/03/diy-tutorial-rubber-stamp-floral-wedding-invitations/

Det ar ju inte precis som inbjudningen fran style me pretty lanken du la upp, men ett fint alternativ  
  • Willow
    Jaget skrev 2012-07-06 16:12:41 följande:
    Tusen tack! Det här var ju guld värt!!
    Glad att min obsession med att kolla 'stationary blogs' har vart till nan hjalp
  • Willow

Vilken websida hittade du bilden? Ofta nar det ar fran brollopsbloggar sa brukar dem ge 'credits' till dem som gjort inbjudningarna etc. 

Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!