• pulmonate

Finaste inbjudan jag har sett!

Så här såg våra inbjudningar ut. När kortet är vikt ser man bara bruden som drar i ett snöre...sen ser man min Italienska pojkvän som äter spaghetti
  • pulmonate

ps. Glömde ju säga att jag tyckte att de inbjudningarna var jätte söta och personliga! Det blir så många likadana inbjudningar tycker jag. Tycker om när man lägger ner lite tid och gör det till något som folk minns.

• pulmonate
    Jaget skrev 2012-06-18 20:52:18 följande:
    ÅH älskar det!! Så genomtänkt, roligt och annorlunda på en gång!! Ingen inbjudan man glömmer bort i första taget direkt, det gillar jag!
    Tack tack! Ja vi ville gärna ha något som var genomtänkt och personligt. Även insidan har flera detaljer som är "oss". Överst på vänster sida har vi en vägskyllt med avstånd till där gästerna reser ifrån. Slottet där vi gifter oss har Italienska, Australiska och Svenska flaggan: dvs våra nationaliteter.  Den lilla Fiat 500 bilen har "just married" skriven på sidan, Bladen längs nere är i vårt färgtema för bröllopet. Knappar visar var vigselplatsen är och var restaurangen är och just knappar är en stor del av utsmyckningen. 

• pulmonate
    Jaget skrev 2012-06-24 17:30:31 följande:
    Åh så kreativt och fint! Har ni gjort allt själva??
    Yes, jag har gjort allt från scratch. Photoshop. Tecknaden har jag och best man ritat ihop. Sen är det utskrivet på återvinnat papper, som också är en del av temat kan man säga. "Eco-chick, vintage". 
Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!