• Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!
  • Jaget
    pulmonate skrev 2012-06-17 01:18:31 följande:

Så här såg våra inbjudningar ut. När kortet är vikt ser man bara bruden som drar i ett snöre...sen ser man min Italienska pojkvän som äter spaghetti
    ÅH älskar det!! Så genomtänkt, roligt och annorlunda på en gång!! Ingen inbjudan man glömmer bort i första taget direkt, det gillar jag!
  • TheD
    bride2be skrev 2012-06-18 10:53:03 följande:
    "Join us in the woods" - kan ju tolkas sexuellt? Eller det kanske bara är jag och mina graviditetshormoner.
    Hahahahahahaha!!!!!
  • Willow
    bride2be skrev 2012-06-18 10:53:03 följande:
    "Join us in the woods" - kan ju tolkas sexuellt? Eller det kanske bara är jag och mina graviditetshormoner.
    Tror nog det ar dina graviditetshormoner - ha ha
    Om du laser resten av inlagget och tittar pa bilderna sa kan du se att deras brollopscermoni och festen var ute pa landet i skogen - darav 'namnet' 
  • pulmonate
    Jaget skrev 2012-06-18 20:52:18 följande:
    ÅH älskar det!! Så genomtänkt, roligt och annorlunda på en gång!! Ingen inbjudan man glömmer bort i första taget direkt, det gillar jag!
    Tack tack! Ja vi ville gärna ha något som var genomtänkt och personligt. Även insidan har flera detaljer som är "oss". Överst på vänster sida har vi en vägskyllt med avstånd till där gästerna reser ifrån. Slottet där vi gifter oss har Italienska, Australiska och Svenska flaggan: dvs våra nationaliteter.  Den lilla Fiat 500 bilen har "just married" skriven på sidan, Bladen längs nere är i vårt färgtema för bröllopet. Knappar visar var vigselplatsen är och var restaurangen är och just knappar är en stor del av utsmyckningen. 

• Jaget
    pulmonate skrev 2012-06-21 22:54:36 följande:
    Tack tack! Ja vi ville gärna ha något som var genomtänkt och personligt. Även insidan har flera detaljer som är "oss". Överst på vänster sida har vi en vägskyllt med avstånd till där gästerna reser ifrån. Slottet där vi gifter oss har Italienska, Australiska och Svenska flaggan: dvs våra nationaliteter.  Den lilla Fiat 500 bilen har "just married" skriven på sidan, Bladen längs nere är i vårt färgtema för bröllopet. Knappar visar var vigselplatsen är och var restaurangen är och just knappar är en stor del av utsmyckningen. 

Åh så kreativt och fint! Har ni gjort allt själva??
  • pulmonate
    Jaget skrev 2012-06-24 17:30:31 följande:
    Åh så kreativt och fint! Har ni gjort allt själva??
    Yes, jag har gjort allt från scratch. Photoshop. Tecknaden har jag och best man ritat ihop. Sen är det utskrivet på återvinnat papper, som också är en del av temat kan man säga. "Eco-chick, vintage". 
  • Jaget
    pulmonate skrev 2012-06-25 01:08:14 följande:
    Yes, jag har gjort allt från scratch. Photoshop. Tecknaden har jag och best man ritat ihop. Sen är det utskrivet på återvinnat papper, som också är en del av temat kan man säga. "Eco-chick, vintage". 
    Oj, verkligen imponerande! Ser så proffsigt ut!
  • Jaget

Ingen fler som vill dela med sig av sina inbjudningar?!

• Willow
    Jaget skrev 2012-07-04 16:40:06 följande:
    www.stylemepretty.com/2012/07/03/boca-raton-w...

Om ni bläddrar lite längre ner på det här bröllopet ser man deras enkla men fina inbjudningar. De borde inte vara så svåra att göra själv väl? 
    Deras inbjudningskort kommer fran riflepaperco.com/

Om du vill gora nagot sjalv, kolla in Antiquaria - dar kan du bestalla jattefina stamplar sa kan du gora korten och hela paketet sjalv. antiquariadesignstudio.bigcartel.com/category/rubber-stamps-invitations
    Tutorial: ohsobeautifulpaper.com/2012/03/diy-tutorial-rubber-stamp-floral-wedding-invitations/

Det ar ju inte precis som inbjudningen fran style me pretty lanken du la upp, men ett fint alternativ  
Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!