• Krystal

Bröllop inom ett år efter förlovning?

En vän till m2b förlovade sig för ett par år sedan sista veckan mars...och 6 juni gifte dom sig...alltså samma år... (och dom hade bara kännt varandra i ett halvår....max...bodde inte ihop...och två månader innan förlovningen trodde m2b och jag att dom hade gjort slut...om dom nu egentligen var ihop alls...första gången jag träffade den blivande frun var efter att dom förlovat sig)

• Krystal

M2bs bror och hans fru skippade förlovning helt och hållet och gick på bröllop på en gång. Fast dom hade lite mindre än 9 månader på sig att få det gjort

• Krystal

Ja...det gick lite undan...det tyckte vi nog alla runt om. Att gå ifrån att vara singel,( under dom 7 åren jag kännt honom innan giftemålet hade han inga flickvänner, och han är inte den typen som skulle ha one-night-stands) till att förlova sig till att gifta sig och bli pappa på lite över ett år är snabba ryck. Det värsta är ju att INGEN gillar hans fru. Vi tycker hon är en raggata (för att uttrycka mig snällt) Och raggatan råkar heta samma som jag...fast stavar med "C", ( så jag är Krystal, medan hon är Crystal ) Men vi träffar dom ytters sällan, då dom bor i Schweiz nu....

• Krystal

För ett par år sedan, en nära vän till m2b friade till en tjej (har svårt att se henne som hans flickvän innan för jag hade aldrig träffat henne innan och jag visste knappt att hon ens existerade) 30 april och 6 juni gifte dom sig... (och typ tre månader senare väntade dom barn)

Svar på tråden Bröllop inom ett år efter förlovning?