Så här blev min dukning till slut :)
Efter ett års planering och vändande på slantar så blev det till slut så här :
Efter ett års planering och vändande på slantar så blev det till slut så här :
Vi hade 52 stolar/rosetter. Har funderat på att sälja alltihop men har inte bestämt mig än. Kanske kan vara bra att ha och låna ut till familj och vänner om de behöver. Vet inte vad man ska ta för dom i så fall heller. Ska fundera lite till :) Organzatyget hittar du som panelgardin på Ikeas hemsida. Tror de kallas Flyn. Letade som en galning på Ikea, tills jag äntligen fick förklarat för mig att de såldes på rulle. Hade inte letat efter rullar liksom ;)
HUr många lakan fick du ta till borden? blev det fint täckte det bra? :) det ser jätte fint ut på bilden.
Vilken sort på löpare tog du? 25 meters?
Jag hade ett lakan för varje bord tror jag...jag vet att jag köpte så många men det var min mamma som lade på dem, så jag är inte helt hundra på hur hon gjorde.
Hur många lakan behövdes för att klä alla stolar? Stolarna i vår festlokal är så himla fula, så av funderade på att klä dom. Men vi tänkte att det skulle bli väldigt dyrt. Jättefin dukning! :)
Jätte vackert
Jag hoppas vår dukning blir lika fantastisk som din blev.
Jag förstår att du är riktigt nöjd efter många dagar, månader av slitarbete.
Vad fint det blev! Delade ni upp panelgardinen på flera stolar? Hur gjode ni i så fall? klippte ni bara, eller sydde ni också?
Jätte fint! Vi ska också ha grönt bland annat i vårat tema så väldigt kul att e hur ni hade det!
fint!
vad är det på tallriken, förrätt eller present??
hur breda bord hade du samt hur långa?