• Cattis77

Så här blev min dukning till slut :)

Efter ett års planering och vändande på slantar så blev det till slut så här :Solig

• Svar på tråden Så här blev min dukning till slut :)
  • Cattis77

Vi hade 52 stolar/rosetter. Har funderat på att sälja alltihop men har inte bestämt mig än. Kanske kan vara bra att ha och låna ut till familj och vänner om de behöver. Vet inte vad man ska ta för dom i så fall heller. Ska fundera lite till :) Organzatyget hittar du som panelgardin på Ikeas hemsida. Tror de kallas Flyn. Letade som en galning på Ikea, tills jag äntligen fick förklarat för mig att de såldes på rulle. Hade inte letat efter rullar liksom ;)

• LillaEllan

HUr många lakan fick du ta till borden? blev det fint  täckte det bra? :) det ser jätte fint ut på bilden.

Vilken sort på löpare tog du? 25 meters? 

• Cattis77

Jag hade ett lakan för varje bord tror jag...jag vet att jag köpte så många men det var min mamma som lade på dem, så jag är inte helt hundra på hur hon gjorde.

• Anneli256
    Cattis77 skrev 2012-06-19 20:25:13 följande:
    Tack tjejer, glad jag blir att ni tycker det :) Nu så här efteråt känns det så tomt när det inte finns något att planera längre...så nu får jag ju nästan återuppleva det här, med bilderna :)
    jättefint. Känner igen den där känslan.
  • septembersol

Hur många lakan behövdes för att klä alla stolar? Stolarna i vår festlokal är så himla fula, så av funderade på att klä dom. Men vi tänkte att det skulle bli väldigt dyrt. Jättefin dukning! :)

• Viccan

Jätte vackert Skrattande

Jag hoppas vår dukning blir lika fantastisk som din blev.
    Jag förstår att du är riktigt nöjd efter många dagar, månader av slitarbete.

• Camilla837
    Cattis77 skrev 2012-06-19 18:28:51 följande:
    Efter ett års planering och vändande på slantar så blev det till slut så här :Solig

Gud vad fint:)
  • Sailergirl

Vad fint det blev! Delade ni upp panelgardinen på flera stolar? Hur gjode ni i så fall? klippte ni bara, eller sydde ni också?

• Nimrin

Jätte fint! Vi ska också ha grönt bland annat i vårat tema så väldigt kul att e hur ni hade det! Solig

• L och J

fint! 
    vad är det på tallriken, förrätt eller present?? 

Svar på tråden Så här blev min dukning till slut :)