Umebrudar 2013
Det är ett tag kvar...
Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?
Det är ett tag kvar...
Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?
Vad kul med en till!
Jag har inte sett någon rån Umeå i de andra 2013 trådarna än.
När ska ni gifta er?
Hej, vad kul att det kommit en till!
Det är ju toppen om man kan ge råd och tips om saker och annat man kan hitta i närheten.
Vi har också tänkt vara i en bygdegård, det blir utanför Nordmaling och vi gifter oss i Nordmalings kyrka.
Jag är inte därifrån men min blivande är det :)
Kyrka,
lokal och
fotograf är bokad.
Men sen är inget annat ordnat.
Det finns ju gott om tid än :)
Smart!
jag har tittat på smycken på pantbank och liknande och funerat på hur mycket man tjänar påatt köpa ngt billigt och sedan anv guldet.
Bra tips!
Jag försöker att dra ner på varje post lite.
Det måste ju vara rimligt varje kostnad.
Vi har anlitat Lumorfoto
Paketpris för bröllop börjar på 3500kr
Då ingår:
konsultation innan
Fotografering vid vigseln och i samband med den samt parfotografering utomhus eller i studio.
15st av er utvalda bilder blir omsorgsfullt retuscherade och ingår som förstoringar i varierande storlekar. 5st 20x27cm, 5st 15x20 och 5st 11x15cm.
Alla bilder på CD (både högupplösta och anpassade för visning på webben). Alla bilder utöver de 15 utvalda genomgår grundläggande retusch.
Tillval:
Längre fotografering. Om ni önskar att jag är med och dokumenterar förberedelser, middagen med mingel innan eller kanske hela dagen tar jag 800kr per timme. Det blir ett stort antal bilder och ger en vacker bildberättelse om er stora dag. (Gruppbilder tillsammans med släktingar kan ingå i priset för grundpaketetl.)