Umebrudar 2013
Jag valde högtidskläder, bara för att det blir enklast så.
Det kostar, men hon verkar ju veta hur man gör iaf :)
Jag valde högtidskläder, bara för att det blir enklast så.
Det kostar, men hon verkar ju veta hur man gör iaf :)
Nu pirrade det till i magen då jag tänkte på att det faktsikt kommer en så speciell dag i sommar, en härlig dag fylld med kärlek och det är ju så härligt att ha den dagen framför sig!
I onsdags stod jag i provrummet på Högtidskläder och fick klänningen nålad för att den ska kortas av en del.
Overkligt!
Idag köpte jag lite till material till placeringskorten, det var en del som tagit slut nämligen och nyss pysslade jag ihop dom som var kvar att göra.
Vad roligt det ska bli att ställa fram de där hemgjorda placeringskorten till varje kuvert.
Det är bara en gång jag gör dom, en gång jag placerar ut dom, en gång personen sitter där och ser sitt namn...bara en gång.
Så det känns bra att det inte är dags än, att man får suga på karamellen ett par månader till.
Jag älskar känslan!
Tids nog är det dags och dagen försvinner snabbt, endast minnena består.
Därför är det så mysigt med alla små föörberedelser som förlänger den härliga känslan :)
Hur mår ni andra blivande brudar?
Det verkar som att jag inte gick miste om något....
Jag börjar också känna att det närmar sig. Så himla kul!!! Jag har börjat drömma om bröllop på nätterna, typ att vi ska gifta oss om 30 minuter och jag inte har hunnit till frissan än, inte har några skor eller har glömt att skicka inbjudningskorten.
Jag var också på bröllopsmässan igår och trots att mina förväntningar var väldigt låga så var det ännu mycket sämre än jag hade väntat mig. På 15 minuter var vi klara och då hade vi ändå spenderat 10 min i en och samma monter där en "utställare" inte ville sluta prata
STORT GRATTIS!!!
Läcker :)
Kan tiden gå liiiite snabbare nu?
Jag vill börja använda den där ringen som legat och väntat flera månader redan :)
Tack :)
Jag har bokat frisör och har också funderat på att sminka mig själv....
Men TÄNK OM det inte blir bra?
Jag ska kolla med min frisör om hon har ngn kompis osm är duktig på att sminka och som vill ställa upp.
Man kan boka sminkning på Hud.nu på stan, då slipper man sitta i ett "Skyltfönster".
Det kostar nog lite me än MUS men kanske värt det?
Vad kul!
Änglalikt har också klänningar,
sen har jag en till salu ;)