Jag tycker ändå att det ser bra ut,
stilrent med snygga detaljer!
Och bordsnummer tavlan är helt perfekt!
2 veckor kvar.
Hur känns det då?
För avlägset eller för nära?
Det närmar sig, men det är inte jättenära ändå.
Vad gör ni de två sista veckorna?
Är det inplanerat en lugn stund utan bröllopsfix ngn dag?
Kaffegrus skrev 2013-06-30 18:26:38 följande:
Jag gifter mig om bara två veckor (
), men när det är din tur, CoG, så är jag färdig med min stress, så skulle något bli helgalet, så får ni säga till. Jag kan komma med en hjälpande hand
Tror det blir kul att vara i bröllopsyran liiite längre. knackamackadam: vi gifter oss samma dag, så där finns det kanske inte så mycket jag kan göra, men det kanske hjälper att veta att du inte är ensam. Jag hade mitt utbrott förra veckan, men nu känns det rätt lugnt.
Igår provdukade vi lite också. Bare med en tallrik och ingen duk, men det gav ändå en känsla för hur det blir och jag är jättenöjd
Bilden gör inte riktigt rättvisa trots att den också är fin
Nu är det ena glaset tomt också, men i den ska det vara vinröda och vita makroner med smak av vanilj och hallon/chilli/choklad. I ramen ska bordsnummer stå och vi kommer ha helvita linnedukar utan någon löpare. Det kommer även finnas en vit låg ljusstake med värmeljus.
Vi kommer ha ett honnörsbord och fem runda bord med 10 personer kring varje. Borden är alltså rätt stora och jag är rädd det blir för tomt på varje bord när vi inte har så mycket dekorationer. Men min värsta mardröm är att det ska kännas för fullt, så jag kör safe. Vi får säkert provduka på Sävargården en tid innan, så då får jag ev. stressköpa något extra i sista sekund