Umebrudar 2013
Vi skrev:
Vi skrev:
Oi, vilken vacker klänning! Tyckte verkligen om den bakifrån, men allt var ju jättefint Grattis!
Jag ska ta en bild på mig i min en dag när jag får tid. Är ju så kul att dela med sig
Det tycker jag var ett bra erbjudande. Kostar ju en hel del att göra själv också faktisk, så du kanske inte förlorarar jättemycket pengar i jämförelse i alla fall.
Jag tänker mig att det kommer att ta himla lång tid att få ta en bild på mig i klänningen, så jag lägger upp bild på bara klänningen. Jag är så förlälskat i den att jag vill gråta när jag tänker på den
Tack så mycket! Jag hade faktisk först tänkt en sådan bukett som Insanire hade, bara med vinröda rosor. Tycker den är så vacker. Men eftersom jag redan har ett vinrött satinband runt klänningen, så tror jag kanske en enkel vit bukett likt klänningens tidigare ägare passar bättre. Jag undrar om inte tärnerna ska få ha vinröda buktter häller.
Jag har också jätteproblem med detta med skor. Vill ha vinröda satinskor med bara 4 cm, gärna lite tjockare klack. Omöjligt! Jag vill inte lägga ner jättemycket pengar på dem häller. Hade tänkt kring 500 bara.
Vad hade du tänkt gällande färg och pris?
Ah, men tack, tack, tack! Jag tror jag kör på gråa klänningar. Gillar som sagt era förslag om vinröda klänningar med vitt band, men nu kommer ju smycken att vinröda, så då tänkte jag det skulle bli fint med vinröda buketter och skor, men då kan ju inte klänningen också vara vinröd. Så silver eller grå, tror jag det blir.
Hej Hej!
Här kommer en till blivande brud i Umeå under nästa sommar. Jag kommer ursprungligen från Umeå men bor i Stockholmsområdet sedan flera år tillbaka. Vi kommer att gifta oss den 20/7 2013 ute på Holmön. Hoppas jag får vara med här trots att jag inte bor här uppe längre ;)
Igen: Verkligen superfina kort CoG. Jag är så imponerat över kreativiteten.
Nu ser jag att det är ganska många som skrivit här sista tiden som jag inte "hälsat" på. Så Hej alla
Vi föreslog en fika här längre bak. Vad säger ni? Ska vi få till en nu i november?
Jag röstar för helg. Då är jag piggare och gladare Som det ser ut nu har jag inte planerat in så mycket utom förstkommande. Men annars är jag nog med på allt.
Några som bara kan speciella datum?
Hur fungerar lørdag 17/11 för er då?
Mina favoritkaféer är Göteborg och Stationskaféen. Tycker iofs om fler kaféer, men det är de jag kommer på. Andra förslag på datum eller kafé?