Umebrudar 2013
Det är ett tag kvar...
Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?
Det är ett tag kvar...
Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?
Jag undrar förresten om ni har några tips på fotograferingslokation?Vi hade först tänkt kring Baggböle Herrgård då det är så fin miljö runt, både vatten, skog, broar och allt. Men de ska nu hålla ett annat bröllop där samma dag och jag är rädd för att det kommer till att bli krash. Nu kanske vi kan vara där ändå eftersom vi tänker att dra direkt efter vigseln mellan 24.30 och 15 och det andra paret kanske inte där så tidigt. Men vilka andra fina platser finns om det inte skulle gå?
På Gammlia kommer festen att vara, så våra gäster kommer h¨nga runt där på tipsrunda och liknande. Skulle ville vara en plats där de inte är. Och gärna med lite vatten och skog
Fotografen föresolog Ön och vid Fabriken vid vattnet. Undrar bara om det finns fler fina platser.
Älven är ju lång, antingen uppåt mot Norrfors eller neröver borde det ju finnas platser där det går att fota.
Jo, det kanske får bli det vi får satsa på. Vi har så många inspirationsbilder i så många olika miljøer, så jag vill bara vara överallt
Åh... Nu har jag en klänningkris också Eller kris kanske det inte är, men lite beslutsamhetsångest. Under resans gång har bröllopet bara blivit en modern vintage stil utan att det var planen. Och jag inser att jag tycker om detta riktigt mycket. Sävargården har lite vintage miljö,
Eller så gör du det du inte tänkt göra.
Byt klänning till middan.
ja varför inte?
Vigsel och lite bus och sedan byta klänning och vara med vuxen till middan?
Och vill du busa mera senare på kvällen kan du ju byta igen ;)
Haha
Nu tror jag kanske att jag löst min kris dock. Om jag nehåller klänningen jag har. Denna
Vad tror ni?