Umebrudar 2013
Haha
Nu tror jag kanske att jag löst min kris dock. Om jag nehåller klänningen jag har. Denna
Men byter ut tyllet över axlerna med spets ev bare lägger till lite spets som dessa
Vad tror ni?
Haha
Nu tror jag kanske att jag löst min kris dock. Om jag nehåller klänningen jag har. Denna
Vad tror ni?
Jag köpte min på blocket Har faktisk inte kollat i Umeå, men utifrån vad jag fåt med mig i denna tråd, så har inte högtidskläder så stort urval. Kinaklänningar verkar ju vara poppis också.
Vilket datum har ni satt då?
kaffegrus: Bor din kompis i Umeå som säljer klänningen? vill hon sälja den fortfarande?
Hej igen
Jag har inte kommit något längre än att det fortfarande är funderingar bara. Men jag känner mig nog så bestämt. Men jag kanske ändrar mig ett par gånger till. Är så obeslutsamt gällande allt möjligt
Kenneth fyller år den 9:ende, så den helgen är vi hos hans föräldrar. I övrigt är jag ledig.
Va skönt att det löste sig med ringen tillslut : )
Den är jättefin!
Sitter här å har lite ångest över veckans-par bilden! Haha hur ser man ut egentligen?! :P
Jag tror Hårizont på IKSU har det. Kanske de andra Hårizonten också.
Nu har ångesten lagt sig.. Jag ringde Sävargården som sade att de som bokar först har första tjing och ska ha möjlighet att boka hela om dem vill. Det borde de ju absolut informera dig om när du gör bokningen, skulle man ju tänka. Hoppas verkligen du finner något annat bra, jeg skulle varit panikslagen med det samma, men det löser sig faktisk alltids.
Baggböle Herrgård har ungefär samma prisklass som Sävargården. Hör med dem! De har ganska nyss öppnat för bröllop igen, så det är inte säker så många har hunnit boka.
MASSA lycka till!