Umebrudar 2013
Hur ser planerna ut för er?
Kyrkligt/ borgeligt
Antal gäster
Upplägget i övrigt?
:)
Den här buketten har jag tänkt ha....
Vad kul att ni ska göra era egna buketter:)
Jag är också lite fundersam hur det skulle kännas att inte ha en bukett med riktiga levande blommor.
Dottern ska ha äkta vara och till dukningen ska det vara levande blommor...
Undrar om det gör väldigt mycket med en icke levande brudbukett då?
Hur ska man veta innan?
Tack, jag tycker också att "save the date" kortet känns bra.
Ska bara fixa lite mer med det, sen är jag nog helt nöjd.
Behövs någon mer information på ett "save the date" kort eller räcker det där?
Vi har inga ovanliga namn, kan det vara bättre att skriva ut efternamn då, så att tex äldre släktingar vi inte träffar så ofta vet vilka det gäller?
Jag vet inte om dom känner fler som heter Camilla.
Vi kan skriva avsändare med både för och efternamn på kuverets baksida som förtydligar annars.
Får se hur jag får till informationen.
Ska visa innan det är helt klart så att ni får tycka till :)
Slanina:
Vilken klänning!
Det är verkligen ett bra pris, inget att diskutera :)
Jag tror inte att vi tjänar något på att jag gör våra inbjudningskort och sånt själv....det får kosta lite då jag själv tycker att det är mysigt att sitta och klippa och klistra.
hihi
Så förälskad i den att du vill gråta då du tänker på den....vilken härlig beskrivning!
Det kommer säkert att synas på dig då du bär den själv på ER stora dag!
Vad kul det kommer att bli att se er andra på bild efter alla bröllop, få se hur det blev i helhet.
:D
Oj, svårt.
Röd klänning och vitt band i midjan skulle ju se väldigt fint ut.
Men vad passar rött ihop med annars...om dom inte ska ha vitt på sig då dom du.
Svart/vitt/rött tycker jag är färger som går bra ihop om vinrött är er "röda tråd".
Jag har också en fråga kring detta med tärnor som ni kanske kan hjälpa mig med nu som ni har sett min klänning. Jag har ingen aning om hur tärnerna ska se ut.. Jag tänkte först att de skulle vara som mig, bara motsatta färger. Alltså vinröda klänningar med vita band. Men jag tror häller jag vill att de ska ha vinröda detaljer som smycken och blommor eftersom marsalkerna ska ha vinröda slips och ros.
Med vilken fäg ska dem då ha på klänningen? Några bra ideer?